در این مقاله قصد داریم شما را با فرآیند طراحی سایت بیمه ، قیمت طراحی سایت بیمه مشابه بیمیتو و نحوه طراحی و ساخت سایت بیمه آشنا کنیم. با ما تا پایان همراه باشید.

قیمت و مراحل طراحی سایت بیمه مشابه بیمیتو و ازکی

این روزها موبایل، تبلت، لپ تاپ و … در دسترس همه است و افراد به راحتی می توانند از سایت های مختلف بازدید کنند و از امکانات, خدمات و … آنها استفاده کنند.

همین دلایل باعث شده تا طراحی وب سایت ها روز به روز گسترده تر شوند و به معیاری برای رقابت و تبلیغات کسب و کارهای مختلف تبدیل شوند.

متاسفانه در بین صاحبان کسب و کارهای مختلف این تصور همچنان وجود دارد که معتقدند “طراحی سایت مناسب هر کسب و کاری نیست و بهترین روش تبلیغ به روش سنتی است”.

اما حقیقت این است که طراحی سایت هیچ محدودیتی ندارد و تمامی افراد با مشاغل مختلف، می توانند یک سایت راه اندازی کنند و برای پیشرفت آن تلاش کنند.

اهمیت طراحی سایت بیمه
اهمیت طراحی سایت بیمه

حوزه های مرتبط با بیمه نیز یکی از مشاغلی هستند که رقابت در آنها بسیار زیاد است. در واقع تعدد شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه با شرایط و کیفیت های گوناگون سبب به وجود آمدن این رقابت شده است.

دست پر وارد میدان رقابت شوید!

اگر شما هم در این زمینه فعالیت می کنید خوب است بدانید که این روزها در رقابت بین مشاغل مختلف، برگ برنده دست شرکت هایی است که با طراحی سایت بیمه به معرفی خدمات و ضوابط خود می پردازند.

از آنجایی که بیشتر مشتریان شرکت های بیمه ای افراد عادی هستند و اطلاعات زیادی در مورد جزییات بیمه های مختلف ندارند, طراحی سایت بیمه به این افراد کمک می کند تا اطلاعات خود را افزایش دهند و البته کار برای بیمه گذاران نیز راحت تر خواهد شد.

خدمات آنلاین سایت های بیمه

طراحی سایت بیمه می تواند باعث پیشرفت و جهشی بزرگ در این کار شود.در واقع راه اندازی یک سایت آسان کننده کار متصدیان بیمه خواهد شد.

کارگزاران بیمه می توانند با یک سایت و قرار دادن محتوای مرتبط در آن بدون اتلاف وقت و هزینه، کلیه اطلاعات لازم در خصوص انواع بیمه ها، قیمت ها و … را در اختیار کاربران قرار دهند.

ضمن اینکه با طراحی سایت فروش بیمه قادرید خدماتی از جمله تمدید بیمه نامه مشتریان، پرداخت قسطی حق بیمه، مشاوره آنلاین و … را نیز انجام دهید.

علاوه بر موارد گفته شده می توانید پس از عضویت مشتری و دریافت اشتراک بیمه کلیه اخبار و اطلاعیه ها مثل شروع اشتراک بیمه، تاریخ سررسید بیمه، تغییر تعرفه ها و… را از طریق ارسال پیام کوتاه و ایمیل به اطلاع مشتری ها برسانید.

انواع طراحی سایت بیمه

بیمه به یک حوزه محدود نمی شود و زمینه های مختلفی دارد. برخی از شرکت های فعال در این زمینه به ارائه یک خدمت نمی پردازند و ارائه دهنده چندین زمینه مختلف بیمه ای هستند.

طراحی سایت بیمه نیز می تواند تمامی این موارد را در بر بگیرد و باعث رضایت حداکثری مشتریان شود. در نتیجه موفقیتی تضمین شده در انتظار شما خواهد بود.

آنچه در ادامه مشاهده می کنید فهرستی از وب سایت هایی است که در حوزه های تخصصی بیمه فعالیت می کنند.

  • طراحی وب سایت بیمه مسافرتی
  • طراحی وب سایت بیمه تکمیلی
  • طراحی وب سایت بیمه آتش سوزی
  • طراحی وب سایت بیمه حوادث
  • طراحی وب سایت بیمه اتومبیل
  • طراحی وب سایت بیمه مسئولیت
  • طراحی وب سایت بیمه طرح مخصوص
  • طراحی وب سایت بیمه مهندسی
  • طراحی وب سایت بیمه باربری
  • و …

مزایای طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه چه مزایایی دارد؟
طراحی سایت بیمه چه مزایایی دارد؟

مواردی که در ادامه به طور خلاصه آورده ایم مزایای یک وب سایت بیمه است، هم برای بیمه شده و هم برای بیمه گذار:

  1. مهم ترین مزیت این کار این است که این روزها همه فعالیت های آنلاین را ترجیح می دهند و این یعنی استقبال مشتریان برای به حداقل رساندن فعالیت های حضوری
  2. روند صفر تا صد کار بیمه بسیار راحت تر و سریع تر انجام می شود.
  3. افزایش تعداد مشتریان
  4. عدم محدودیت مشتریان به یک منطقه یا محله ای خاص
  5. پرداخت آنلاین تمامی هزینه های خدمات بیمه ای
  6. اتصال پرداخت ها به حسابداری های آنلاین و دریافت اطلاعات حساب تنها با یک کلیک
  7. اتوماتیک شدن سیستم بیمه ای بدون اینکه نیاز باشد به صورت تلفنی مشتریان را پیگیری کنید
  8. آگاهی بخشیدن به کاربران مشتاق اینترنت با اطلاعات بیمه ای
  9. ایجاد برندینگ
  10. مکانی مناسب برای انواع تبلیغات
  11. کاهش چشمگیر اتلاف وقت و هزینه ها
  12. فعالیت 24 ساعته و بدون تعطیلی و محدودیت مکانی
  13. امکان مشاوره آنلاین
  14. معرفی شعب و سایر خدمات
  15. اعلام تعرفه ها و هزینه های جاری
  16. معرفی سوابق و بیمه های انجام شده در شرکت ها و ارگان های مختلف
  17. و …

مقاله پیشنهادی برای مطالعه بیشتر؛ 4 ایده کلیدی برای بازاریابی بهتر نمایندگان بیمه

سایت بیمه اختصاصی، به چه امکاناتی نیاز دارد؟

برخی امکانات و ویژگی ها در تمامی وب سایت ها (فارغ از نوع فعالیت) مشترک است. برای مثال صفحه (درباره ما), صفحه (تماس با ما) و … .

اما برخی دیگر از ویژگی ها و امکانات کاملا اختصاصی است. برای مثال در یک سایت بیمه به امکاناتی از قبیل آنچه در ادامه آورده ایم نیاز است.

البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که برخی بیمه گذاران به امکاناتی در سایت خود نیاز دارند که شاید خیلی مرسوم نباشد، اما می توان خیلی راحت آنها را در سایت ایجاد کرد تا وب سایت کاملا مطابق با سلیقه کارفرما باشد.

1امکان ثبت نام به صورت کاربر عادی و بازاریاب
2امکان ثبت نام با شماره موبایل
3خرید آنلاین انواع بیمه
4صدور فاکتور و پرداخت آنلاین و کارت به کارت هزینه بیمه
5فضای چت کاملا اختصاصی ویژه بازاریاب با تیم پشتیبانی سایت
6سیستم تیکتینگ و مدیریت انتقادات و پیشنهادات
7فرم های کاملا اختصاصی برای هر نوع بیمه به همراه فضای چت و گفتگوی بازاریاب با تیم صدور بیمه
8آپلود فایل در هر بخش با فرمت های متنوع و به صورت کاملا ایمن
9امکان خروجی گرفتن اطلاعات با فرمت اکسل و ثبت اطلاعات به صورت مستقیم از اکسل
10مدیریت حرفه ای و کامل دسترسی های کاربری
11سیستم نوتیفکیشن و ارسال پیامک در زمان ثبت اطلاعات و صدور بیمه و سایر شرایط به صورت دلخواه و سفارشی شده
12بخش ثبت یادداشت ویژه بازاریاب
13بخش ثبت بیمه نامه های صادره ویژه بازاریاب برای استفاده به عنوان مرجع پیگیری تمدید ها در سال آینده
14بخش درج محتوای آموزشی ویژه بازاریاب
15بخش مدیریت مالی ویژه بازاریاب و کاربر عادی
16بخش صدور اعتبارنامه ویژه بازاریاب – درخواست اعتبار و انواع اعتبار های کاهشی مصرفی بازگشتی و افزایشی
17برنامه نویسی شده تحت فریمورک لاراول و Livewire با بالاترین سطح کیفیت و امنیت
18سیستم ثبت یادآور تمدید انواع بیمه
19بخش مقالات و بلاگ
20بخش ایجاد برگه های جانبی
21بخش تماس با ما و فرم ثبت اطلاعات
22نمایش کاربران و بازاریابان آنلاین در سایت
23بخش ویژه نمایش نظرات مشتریان در صفحه نخست

چرا افق وب را انتخاب کنیم؟

مهارت، تخصص، تیمی جوان و پر انرژی، ایده های ناب و بسیاری ویژگی های دیگر را حتما در افق وب خواهید دید؛ اما آنچه ما به آن افتخار می کنیم، تعهد به انجام کار در موعد مقرر, امانت داری در حفظ اطلاعات مشتری و کاربران و البته رعایت اصول اخلاقی در کار است.

شماره تماس سایت طراحی بیمه
شماره تماس سایت طراحی بیمه

همین حالا برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فرآیند اجرای پروژه طراحی سایت بیمه

بسیاری از مشتریان از ما در مورد روال کار می پرسند و اینکه چه فرآیندهایی را باید پشت سر بگذارند. در ادامه به صورت خلاصه روند طراحی سایت بیمه را آورده ایم.

هر کدام از این مراحل بسته به شرایط موجود در مدت زمانی خاصی انجام می شوند که حتما از قبل توسط تیم طراحی سایت افق وب با جزییات، به اطلاع شما خواهد رسید.

  1. نیاز سنجی و شناخت مشتری📄🧔
  2. گرافیک اختصاصی✏✍
  3. برنامه نویسی و توسعه فنی🖥💻🖱
  4. ورود اطلاعات و صفحه آرایی📜📚
  5. تست های فنی و کنترل کیفی🛠🔧⚙
  6. آموزش و تحویل نهایی👩‍🏫👨‍🏫
  7. پشتیبانی🏳⛔

طراحی سایت فروش بیمه چقدر زمان میبرد ؟!

از آنجایی که هر سایت به صورت اختصاصی و ویژه هر مشتری طراحی می شود، زمان انجام پروژه چیزی بین 1 تا 3 ماه طول خواهد کشید. تغییرات زمانی برای به پایان رساندن طراحی سایت بیمه رابطه مستقیمی با حجم پروژه و تغییرات مد نظر وب خواهد داشت.

مشتریان ما همیشه از ما سوال می کنند که چرا بازه زمانی تحویل پروژه انقدر زیاد است. در واقع هر سایتی که به صورت اختصاصی طراحی و کدنویسی شود زمانبر است و به همین دلیل نمونه آن در هیچ کجا وجود نخواهد داشت. پس برای داشتن یک وب سایت منحصر به فرد کافی است کمی صبور باشید.

حواستان باشد که …..

به این نکته هم باید توجه کنید، سایتی که ما در تیم افق وب برای شما طراحی می کنیم سایت آماده نیست. یعنی ما یک سایت وردپرسی به شما تحویل نمیدهیم، بلکه یک سایت منحصر به فرد و خاص برای شما طراحی می کنیم.

در واقع اگر برخی شرکت ها وعده تحویل چند ساعته یک وب سایت را به شما دادند حواستان باشد که این قبیل سایت ها به صورت آماده طراحی می شوند و مشابه آنها زیاد است.

سایت بیمه طراحی شده توسط تیم افق وب
سایت بیمه طراحی شده توسط تیم افق وب

قیمت طراحی سایت بیمه

قیمت طراحی سایت بیمه به عوامل مختلفی بستگی دارد. حذف یا اضافه کردن هر کدام از این عوامل می تواند قیمت را تغییر دهد. در ادامه برخی از این عوامل تاثیر گذار را آورده ایم:

  • نحوه طراحی (یعنی به صورت اختصاصی یا آماده)
  • سطح امنیت وب سایت
  • طراحی و اضافه کردن فرم‌های مختلف برای محاسبه هوشمند هزینه بیمه
  • اضافه کردن امکانات مورد نظر مشتری به وب ‌سایت
  • طراحی پنل‌های ارتباطی با مشتریان
  • ظاهر گرافیکی زیبا، جذاب و حرفه‌ای مناسب با فضای بیمه

هزینه های طراحی سایت زیاد نیست؟

راه اندازی کسب و کار آنلاین مانند کسب و کار فیزیکی نیازمند هزینه های مختلفی برای شروع است. همانطور که شما برای کسب و کار فیزیکی خود نیاز به مکان، تجهیزات، استخدام پرسنل و تبلیغات دارید برای کسب و کار آنلاین نیز باید هزینه کنید.

نکته مهم این است که چه میزان هزینه به صرفه و کافی است؟ برای مشخص کردن این موضوع باید در جلسات مشاوره حجم فعالیت شما و برنامه کسب و کارتان را بررسی کنیم. بعد از تخمین این بخش میتوانیم پیشنهادهای خوبی را برای شروع فعالیت تان بدهیم.

برای مشاهده تعرفه های طراحی سایت وارد صفحه مربوطه شوید.

بعد از مراحل اولیه طراحی سایت لازم است برای بهینه سازی و مدیریت آن تلاش کرد. که این هم میتواند بخش مهمی از طراحی سایت باشد. برای آنکه یک وب سایت به نقطه ای برسد که مدیر سایت انتظار دارد نیاز به تلاش بی وقفه و سئو مناسب و لینک سازی های دقیق است.

در واقع افراد بسیاری هستند که انتظار دارند بلافاصله پس از راه اندازی سایت حساب های بانکی شان پر شود، اما حقیقت این است که طراحی سایت و آنچه در این زمینه هزینه می کنید حکم یک سرمایه گذاری بلند مدت دارد که به سود رسیدن در آن قطعی است اما نیاز به صبر و تلاش شبانه روزی دارد.

امیدوارم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی برای داشتن یک وب سایت بیمه به شما ارائه دهد. پس بهتر است برای رونق کسب و کار خود همین امروز اقدام کنید و سایت بیمه خودتان را راه اندازی کنید.

سوال های متداول

قیمت طراحی سایت بیمه چقدر است؟

قیمت طراحی سایت بیمه بستگی به امکاناتی دارد که نیاز دارید تا برای وب سایت شما قرار گیرد. اگر شما قصد راه اندازی یک سایت بیمه مشابه بیمیتو و بیمه بازار را داشته باشید به امکاناتی مانند خرید آنلاین و اقساطی بیمه، سیستم بازاریابی و پرداخت پورسانت، سیستم چت آنلاین و پاسخگویی به مشتریان، بخش بلاگ و مقالات و … نیاز خواهید داشت. شما میتوانید برای استعلام هزینه طراحی سایت بیمه با ما تماس بگیرید.

چرا طراحی سایت خود را به افق وب بسپاریم؟

تیم افق وب ضمن طراحی سایت به صورت اختصاصی و ویژه, خود را موظف می داند تا به مدت یکسال از وب سایت راه اندازی شده به صورت رایگان پشتیبانی کند. ضمن اینکه برای افرادی که تمایل دارند خودشان مدیریت سایت بیمه را بر عهده بگیرند، به صورت رایگان آموزش کار با سایت را ارائه خواهیم داد.

چطور می توان از وب سایت، بیمه خریداری کرد؟

در ابتدا کل پروسه توسط مشتری چک می شود. توضیحات لازم در سایت قرار داده شده. در نهایت مشتری فرم های مربوطه را پر کرده و مدارک مد نظر را آپلود می کند. سپس به درگاه پرداخت متصل شده و پرداخت نهایی را انجام می دهد. در نهایت با توجه به آنچه برای این مرحله تعبیه شده است، مشتری یا کد رهگیری دریافت می کند یا می تواند بیمه نامه را پرینت بگیرد.