در مقاله آموزشگاه طراحی سایت در پرند می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که اصلا چرا باید طراحی سایت یاد بگیریم؟ و اینکه چرا انقدر تقاضا برای این موضوع زیاد شده است؟ پس اگر شما هم به طراحی سایت علاقه مندید با ما همراه باشید.

نباید از تکنولوژی عقب بمانید!!

حتما زیاد با این عبارت رو به رو شده اید که تکنولوژی در حال رشد است و اگر پا به پای آن پیش نرویم قطعا کسب و کار ما با شکست رو به رو خواهد شد. اما می خواهیم به شما بگوییم که در حال حاضر ما دقیقا در قلب پیشرفت تکنولوژی قرار داریم و همین الان اگر برای یادگیری این حوزه و یا حداقل فعالیت در این حوزه تلاشی نکنید, خیلی زود با شکست در کسب و کارتان مواجه خواهید شد.

آموزشگاه طراحی سایت در پرند
آموزشگاه طراحی سایت در پرند

ضرورت طراحی سایت

با توجه به همه گیری کرونا و تعطیل شدن بخش زیادی از کسب و کارها برای کاهش حضور اجتماعی مردم, استفاده از سایت ها و فضای آنلاین با سرعت عجیبی افزایش یافت. در واقع ما و تمام افرادی که در این حوزه فعالیت می کنیم سالهاست که کسب و کارهای مختلف را به حضور در این فضا دعوت می کردیم اما مجموعه اتفاق هایی که در دو سال اخیر روی داد به استفاده از دنیای آنلاین سرعت عجیبی بخشید.

در کنار اینکه در این دوره همه کسب و کارها با هدف از دست ندادن مشتریان خود, برای طراحی سایت اقدام کردند؛ عده ای نیز علاقه مند به این حوزه شدند و برای مدیریت وب سایت خود و یا کسب درآمد از این طریق, به یادگیری طراحی سایت روی آوردند.

ویژگی های یک طراح سایت

یک طراح سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ از مهم ترین ویژگی هایی که یک طراح سایت باید داشته باشد یا در فرآیند یادگیری آنها را کسب کند می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

1. خلاقیت, خلاقیت, خلاقیت

آموزشگاه طراحی سایت در پرند
آموزشگاه طراحی سایت در پرند

مهم ترین ویژگی یک طراح سایت موفق “خلاقیت” است. کار طراحی سایت به شدت به خلاقیت شما به عنوان طراح سایت بستگی دارد. هر چه شما در این حوزه بیشتر از خلاقیت خودتان استفاده کنید، قطعا استایل و سبک شما به یک برند تبدیل می شود و مشتریان را جذب خواهد کرد.
در واقع شرکت ها و ارگان های مختلف برای جذب شما و خلاقیت و مهارتتان همه ی تلاششان را خواهند کرد.
البته این نکته را هم در نظر بگیرید که خلاقیت نه ذاتی است و نه ارثی, فقط شما باید برای پرورش خلاقیتتان تلاش کنید و به ذهنتان اجازه آزاد فکر کردن را بدهید.

2. امنیت سایت

امنیت فضای آنلاین بسیار مهم است. یکی از مهم ترین دلایلی که برخی از مشاغل به این فضا اعتماد ندارند همین امنیت است. در واقع شما به عنوان یک علاقه مند به حیطه طراحی سایت می توانید با یادگیری دوره های امنیت برای سازمان ها و شرکت ها کار کنید.

در واقع شرکت ها و سازمان های بزرگ به دلیل اطلاعات کمی که در این حوزه دارند ترجیح می دهند افرادی را استخدام کنند که مهارت های طراحی سایت کاملی دارند و می توانند امنیت سایت آنها را تامین کنند.

در نتیجه امنیت یکی از مهم ترین دلایل برای استخدام یک طراح سایت است.

برای مطالعه‌ بیشتر در مورد امنیت پیشنهاد می کنیم به مقاله‌ گواهینامه SSL چیست؟ دریافت SSL رایگان نگاهی بیندازید. 

آموزشگاه طراحی سایت در پرند
آموزشگاه طراحی سایت در پرند

3. به روز بودن اطلاعات

یک طراح سایت موفق در دنیایی که هر روز در حال تغییر و پیشرفت است, خود را در حوزه فعالیتش به روز نگه می دارد. طراحان سایت اگر قصد دارند در این حوزه به موفقیت برسند لازم است برای یادگیری تکنیک های جدید زمانی را در نظر بگیرند. یادگیری جدیدترین روش های کدنویسی, آشنایی با افزونه های تازه منتشر شده و … از جمله این مهارت هاست که می تواند باعث پیشرفت طراحان سایت شود.

4. آشنایی با سئو

تمامی طراحان حرف ای سایت آشنایی کاملی با سئو و بهینه سازی سایت ها دارند. اما این سئو چیست و چرا تا این حد اهمیت دارد؟

دانش سئو در مفهوم بسیار ساده است اما در عمل پیچیدگی های بسیاری دارد. این دانش هر روز در حال گسترش است و برای درک ابعاد مختلف آن لازم است تا به طور مداوم مطالعه کرد و روش های جدید را جایگزین نموند.

دلایلی برای اهمیت سئو؛

  • سئو یکی از کم هزینه ترین راه ها برای بازاریابی است.
  • در هر ثانیه هزاران هزار جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام می شود.
  • بیش از 60 درصد از تمامی کسب و کارهای دنیا معتقدند که بهترین نوع بازاریابی, سئو و بازاریابی محتواست که تاثیر زیادی در فروش دارد.
  • سئو باعث دیده شدن و افزایش ترافیک سایت می شود.
آموزشگاه طراحی سایت در پرند
آموزشگاه طراحی سایت در پرند

5. یادگیری وردپرس

وردپرس در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوا بسیار محبوب تر است. در درجه اول به دلیل رایگان و منبع باز بودن آن و در درجه بعد به دلیل امکانات بی نظیری که دارد.

بیش از 60 درصد سایت هایی که اکنون در حال فعالیت هستند با استفاده از وردپرس ایجاد شده اند و هر روزه افراد بسیاری به سمت یادگیری آن متمایل می شوند. همین موارد دلیل خوبی است تا اهمیت وردپرس را نشان دهد.

اگر میخواهید که از این قسمت بازار جا نمانید و بتوانید پروژه های خوبی را بگیرید باید همین امروز آموزش طراحی سایت با وردپرس را شروع کنید.

از جمله مزایای یادگیری وردپرس می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • شخصی سازی وب سایت ها به ساده ترین شکل ممکن
  • وردپرس و کدهای داخلی آن با الگوریتم های موتورهای جستجو کاملا منطبق هستند.
  • به روزرسانی و آپدیت همیشگی
  • امنیت بالا و کمتر رو به رو شدن با مشکلات امنیتی
  • راه اندازی هر وب سایتی که مد نظرتان است با وردپرس امکان پذیر است.
  • واکنشگرا بودن نسبت به هر دستگاهی که با آن برای ورود به سایت استفاده شده است.

پیشنهاد می کنیم به مقاله‌  آموزش طراحی سایت در اسلامشهر  نگاهی بیندازید.

آموزشگاه طراحی سایت در پرند
آموزشگاه طراحی سایت در پرند

آموزشگاه طراحی سایت در پرند

چه نیازی به یادگیری طراحی سایت است وقتی خیلی راحت شرکت های مختلف این کار را انجام می دهند؟

اولین دلیل برای یادگیری هر مهارتی علاقه و انگیزه است. البته این فکر ایرادی ندارد که طراحی سایت را برون سپاری کنیم و در ازای مبلغی تعیین شده سایت را آماده, تحویل بگیریم. اما باید بدانید که هیچ کس بهتر از شما نمی تواند طرحی که در ذهنتان است را پیاده کند. ضمن اینکه کار برون سپاری شده برای هر موضوع کوچک و بزرگی به طراح سایت وابسته است.

نگهداری, پشتیبانی, به روزرسانی, تولید محتوا و … در مجموع به گروه طراح وابسته است و برای صاحب سایت هزینه هایی را به همراه دارد. اما اگر خودتان طراح سایت باشید و این مهارت را یاد بگیرید خیلی راحت و با صرف وقت و هزینه به مراتب کمتر می توانید این کارها را انجام دهید.

سوال های متداول

مراحل طراحی سایت به چه صورت است؟

برگزاری جلسه مشاوره رایگان برای دریافت نیاز های کارفرما از وبسایت - عقد قرارداد رسمی - شروع طراحی اولیه و تایید کارفرما بر روی طرح اولیه - نهایی سازی طراحی و تکمیل پروژه - بررسی مشکلات و برطرف کردن ایرادات وبسایت - بارگزاری اطلاعات مشتری بر روی سایت - شروع پشتیبانی

پشتیبانی طراحی سایت به چه صورت است؟

تمامی وبسایت های طراحی شده دارای گارانتی و پشتیبانی یک ساله رایگان هستند. در سال دوم فعالیت با پرداخت ۲۰ درصد مبلغ پروژه پشتیبانی قابل تمدید خواهد بود.

آیا آموزش کار با سایت هم میدهید؟

آموزش حضوری و ویدیویی کار با سایت به صورت رایگان به تمامی مشتریان داده خواهد شد تا بتوانند خودشان وبسایت خودشان را مدیریت کنند.