برای راه اندازی یک سایت دو راه پیش رو دارید. اول اینکه به یک تیم طراحی سایت مراجعه کنید یا اینکه خودتان سایت مورد نظرتان را طراحی کنید. در ادامه با آموزش طراحی سایت در شهریار ما همراه باشید تا مطالبی را در زمینه ضرورت یادگیری طراحی سایت و مزایای آن در اختیار شما قرار دهیم.

چه نیازی به وب سایت است؟

سایت ها را می توان قویترین ابزار برای هر کسب و کاری در نظرگرفت. به عبارت ساده تر باید بگوییم در عصر حاضر که پیشرفت تکنولوژی به شدت رو به افزایش است، اگر کسب و کاری در این فضا فعالیت نکند به طور قطع شکست خواهد خورد.

از سایت ها می توان به عنوان ابزاری برای معرفی خدمات و محصولات هر کسب و کاری یاد کرد. اما اولین قدم, راه اندازی سایت است.

مزایای داشتن یک سایت

از جمله مزایای داشتن سایت برای هر کسب و کاری, می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  1. در دسترس بودن بدون محدودیت زمانی و مکانی
  2. بازاریابی قوی
  3. حذف محدودیت های جغرافیایی
  4. افزایش کسب درآمد
  5. ارتباط نامحدود
  6. ارائه محصولات و خدمات بیشتر و بهتر
  7. تبلیغات تاثیرگذار
  8. اطلاع رسانی بیشتر و قدرتمند

ضرورت یادگیری طراحی سایت

همانطور که گفتیم این روزها یکی از نیازهای اصلی هر کسب و کاری فارغ از حوزه فعالیتش داشتن وب سایت است.
تا همین چند سال پیش افراد زیادی با مشاغلی مانند “طراح سایت” , “پشتیبان سایت” یا “سئوکار” آشنایی نداشتند اما با گسترش سایت های اینترنتی سیل عظیمی از علاقه‌مندان به این حوزه به وجود آمد.

آموزش طراحی سایت در شهریار
آموزش طراحی سایت در شهریار

در حال حاضر موسسه‌ها و سایتهای بسیاری هستند که برای آموزش این افراد تولید محتوا می کنند و آن ها را در این راه هدایت می کنند.

نکته مهم این است که اگر طراحی سایت یاد بگیرید خودتان به راحتی و بدون کمک دیگران می توانید سایتتان را مدیریت کنید و از مزایای بسیار زیاد آن بهره مند شوید.

آیا لازم است همه طراحی سایت را بیاموزند؟

قطعا جواب این سوال منفی است. لازم نیست همه افرادی که قصد دارند وب سایت داشته باشند طراحی سایت یاد بگیرند. یادگیری طراحی سایت مناسب افرادی است که به این حوزه علاقه‌مند هستند.

برای سایر افراد که علاقه‌مند به یادگیری آموزش طراحی سایت نیستند بهترین گزینه کمک گرفتن از طراحان حرفه ای است که با دانش بالای خود در این زمینه فعالیت می کنند.

مقاله‌ی پیشنهادی؛ طراحی سایت در اسلامشهر

آموزش طراحی سایت در شهریار

طراحی سایت در قالبهای مختلف و متناسب با نوع فعالیت هر کسب و کاری صورت می گیرد. برای مثال از انواع طراحی سایت می توان به وب سایت های شرکتی, شخصی, فروشگاهی, تجاری, خبری, تبلیغاتی و … اشاره کرد.

پس در اولین قدم برای طراحی سایت لازم است تا افراد بدانند چه نوع سایتی مناسب کسب و کار آنهاست.

آموزش طراحی سایت در رباط کریم
مشاوره رایگان برای آموزش طراحی سایت در شهریار

مزایای آموزش طراحی سایت در شهریار

یادگیری طراحی سایت مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می کنیم.

  1. اولین و مهم ترین دلیل برای یادگیری طراحی سایت که توسط علاقه مندان به این حوزه مطرح می شود، این است که می توانند سایت مورد نظر خود را طراحی کنند و آن را مدیریت کنند.
  2. اما افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند و از این راه کسب درآمد خوبی داشته باشند. طراحان وب سایت به این دلیل که همه مشاغل نیاز به فعالیت آنلاین دارند, تقریبا در هر حوزه و صنعتی بازار کار بسیار خوبی دارند.
  3. یادگیری طراحی سایت یعنی داشتن مهارتی که میتواند برای شما یک کسب و کار مستقل را فراهم کند. بسیاری از شرکت های بزرگ هستند که تمایل دارند طراحان وب مستقل داشته باشند و در محل کار آنها حضور داشته باشند.

برای یادگیری طراحی سایت در شهریار به چه چیزی نیاز دارید؟

آموزش طراحی سایت در شهریار
نکاتی برای آموزش طراحی سایت در شهریار

کدنویسی

ابزارهای زیادی برای طراحی سایت وجود دارند اما حقیقت این است که بدون یادگیری کدنویسی کار کردن به عنوان طراح وب چندان خوشایند و راحت نخواهد بود. در واقع یادگیری برنامه نویسی به شما امکاناتی می دهد که هیچ یک از ابزارهای طراحی سایت در اختیارتان قرار نخواهند داد.

در صورتی که شما بتوانید کدهای سایت خود را بنویسید، تمامی جزییات سایتتان در اختیار شما خواهد بود و به راحتی میتوانید هر تغییری که نیاز دارید روی سایت اعمال کنید.

برای برنامه نویسی وب سایت لازم است تا در حوزه HTML و CSS اطلاعات خوبی به دست بیاورید.

برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می کنیم دوره های آموزشی HTML و  CSS ما را دنبال کنید. در این دوره ها تمام مواردی که نیاز دارید بدانید به سادگی بیان شده است.

مفهوم سئو

افرادی که مشتاق یادگیری طراحی سایت هستند، لازم است بدانند برای حرفه ای شدن در این حوزه به چیزی فراتر از طراحی صرف نیاز هست. در واقع طراح سایت حرفه ای با مفهوم سئو و تکنیک های آن آشناست و آنها را به کار می برد.

سئو سایت به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. سئوکار به خوبی با قوانین و الگوریتم های موتورهای جستجو آشناست و با به کار بردن آنها روی محتوای سایت می تواند رتبه خوبی دریافت کند.

اهمیت سئو

شاید برای افراد تازه وارد این سوال پیش بیاید که سئو چه اهمیتی دارد؟

اگر یک وب سایت در صفحه های اول مرورگرها و موتورهای جستجو قرار بگیرد، بازدید بیشتری دریافت خواهد کرد. افزایش ترافیک سایت و بازدیدکنندگان آن باعث می شود که محصولات یا خدماتی که ارائه داده می شود بیشتر و بیشتر دیده شود و در نتیجه کسب و کار مورد نظر رونق بگیرد.

به بیان ساده تر باید بگوییم که اگر وب سایت شما طراحی حرفه ای و بی نقصی داشته باشد, محتوای خوب و منحصر به فرد یا حتی محصولاتی با کیفیت ارائه دهد اما در معرض دید کاربران قرار نگیرد, عملا با شکست رو به رو خواهید شد. پس برای یادگیری سئو سایت وقت بگذارید و آن را جدی بگیرید.

آموزش طراحی سایت در رباط کریم
از ما مشاوره رایگان دریافت کنید

در پایان

یادگیری طراحی سایت کار راحتی نیست. زیرا یک طراح سایت حرفه ای باید در همه زمینه ها اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند در صورت بروز هر مشکل خود به تنهایی و بدون نیاز به دیگران مشکل را برطرف کند. اما یادگیری این حرفه می تواند مزایای بسیاری داشته باشد و مهارتی درآمدزا برای فرد یادگیرنده محسوب شود.

توصیه ما به همه افرادی که علاقه مند به این حوزه هستند این است که از هر زمان و فرصتی برای یادگیری استفاده کنند و مطمئن باشند که این مهارت آینده روشنی برای آنها رقم خواهد زد.

سوال های متداول

هزینه طراحی "سایت فروشگاهی" در شهریار چقدر است؟

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در شهریار بین ۳ تا ۴ میلیون تومان متغیر است. البته این هزینه با در نظر گرفتن استاندارد وبسایت ها میباشد و در صورت نیاز کارفرما به انجام شخصی سازی اختصاصی هزینه برآورد میشود.

برای طراحی سایت‌ آیا قرارداد بسته میشود؟

جهت اطمینان و اعتماد سازی کارفرمای گرامی قرارداد رسمی و معتبر عقد خواهد شد و تمامی نیاز های کارفرما در آن لحاظ میگردد. هدف ما جلب رضایت مشتری است.

مراحل طراحی سایت به چه صورت است؟

برگزاری جلسه مشاوره رایگان برای دریافت نیاز های کارفرما از وبسایت
عقد قرارداد رسمی
شروع طراحی اولیه و تایید کارفرما بر روی طرح اولیه
نهایی سازی طراحی و تکمیل پروژه
بررسی مشکلات و برطرف کردن ایرادات وبسایت
بارگزاری اطلاعات مشتری بر روی سایت
شروع پشتیبانی