چگونه طراح سایت شویم؟ یا چطور سایت خودمان را طراحی کنیم؟ این سوالی است که در مقاله آموزش طراحی سایت در اسلامشهر قصد داریم به آن بپردازیم. پس برای رسیدن به جواب با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که برای تبدیل شده به یک طراح سایت چه مطالبی را باید بدانید و از کجا باید شروع کنید. افراد حرفه ای در این حوزه برای شروع طراحی سایت, راه های زیادی را رفته اند و بسیار آزمون و خطا کرده اند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

آزمون و خطا یا یادگیری اصولی؟!

حقیقت این است که استفاده از روش آزمون و خطا به زمان زیادی نیاز دارد و ممکن است در این مسیر انگیزه فرد از یادگیری کمرنگ و کمرنگ تر شود و یا حتی قید یادگیری طراحی سایت را بزند.

پس ما قصد داریم به شما مهارت های مختلف و متفاوت طراحی سایت را معرفی کنیم و در نهایت این تصمیم با شماست که به کدام بخش علاقه مندید و می خواهید آن را یاد بگیرید.

ویدیو نظرات دانشجویان دوره های آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت در اسلامشهر

شما به عنوان کسی که به طراحی سایت علاقه مند است، باید بدانید که قصدتان از طراحی سایت چیست؟ آیا فقط به دنبال طراحی سایت خودتان هستید یا می خواهید وارد بازار کار شوید و به این حوزه به عنوان یک شغل نگاه کنید؟

بیایید حرف آخر را همین اول بگوییم!!!

وقتی صحبت از بازار کار برای طراحان سایت می شود باید بگوییم که افراد مشغول در این حوزه تقریبا هیچ وقت بیکار نخواهند ماند. زیرا تمامی مشاغل, فارغ از زمینه کاری و صنعت خاصی که در آن مشغول هستند برای موفقیت نیاز به حضور آنلاین در فضای مجازی دارند.

فناوری وب مدام در حال گسترش است و آنقدر گسترده است که هیچ کس نمی تواند ادعا کند تمامی مطالب در این حوزه را می داند.
برای اینکه در این حوزه از شما به عنوان یک طراح حرفه ای یاد کنند لازم است که مدام در حال یادگیری باشید و در یک حوزه خاص تمرکز نکنید.

شرکت ها و صنایع بزرگ برای انجام امور سایتهای خود نمی توانند مدام به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنند. برای همین ترجیح می دهند افرادی را به صورت تمام وقت استخدام کنند که به اصطلاح همه فن حریف باشند.

یک طراح سایت چه کاری انجام می دهد؟

آموزش طراحی سایت در اسلامشهر
آموزش طراحی سایت در اسلامشهر

کار اصلی طراح سایت طراحی, پیاده سازی و اجرای آن چیزی است که مشتری به دنبال آن است. طراح سایت باید با شناسایی کاربران هدف سایت مورد نظر بتواند بخش های مختلف وب سایت را مطابق با سلیقه آنها طراحی کند.

استفاده از رنگ ها, فونت ها, المان های بصری, انیمیشن ها و … از جمله مواردی است که یک طراح سایت باید با هوش و تجربه خود, آنها را کنار هم قرار دهد و حاصل آن چیزی باشد که کاربر را راضی نگه می دارد.

علاوه بر موارد بصری و زیبایی شناختی لازم است یک طراح سایت بر امور فنی و سیستمی نیز تسلط کافی داشته باشد. تا بتواند هر قسمت را در صورت نیاز تغییر دهد یا مشکلات احتمالی را حل کند.

مقاله‌ی پیشنهادی؛ طراحی سایت در پرند

شغل های مرتبط با طراحی سایت

عنوان شغلی ” طراح وب ” یک عبارت گسترده ای است که شامل شغل های مختلفی می شود. آنچه در ادامه می بینید تنها بخشی از شغل های ایجاد شده بعد از فراگیر شدن وب سایت ها بوده است:

  • توسعه دهنده Front End
  • توسعه دهنده جاوا اسکریپت
  • طراح بصری
  • طراح UI
  • طراح UX
  • طراح تعامل
  • کارگردان هنری
  • مدیر طراحی
  • توسعه دهنده وب
  • برنامه نویس وب
  • توسعه دهنده Full Stack
  • استراتژیست محتوا
  • معمار اطلاعات
  • سئوکار
  • و …
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

۳ گام برای آموزش طراحی سایت در اسلامشهر

آشنایی با محیط وب

منظور از آشنایی با محیط وب صرفا توانایی جستجو در بین سایت های مختلف و دانلود و آپلود مطلب و ویدیو نیست. در واقع برای اینکه بتوانید یک طراح سایت شوید باید با مفاهیم اولیه در این حوزه و برخی فعالیت ها آشنا شوید.

برای مثال افرادی که یک وبلاگ دارند به دلیل اینکه برای اداره وبلاگ نیاز است تا آشنایی حداقلی با این حوزه داشته باشند, توانایی این را دارند تا به طراحان سایت تبدیل شوند.

پس تا می توانید در این حوزه اطلاعات به دست بیاورید.

ofoghweb.ir

یادگیری وردپرس

وردپرس در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوا بسیار محبوب تر است. در درجه اول به دلیل رایگان و منبع باز بودن آن و در درجه بعد به دلیل امکانات بی نظیری که دارد.

آموزش طراحی سایت در اسلامشهر
گام های آموزش طراحی سایت در اسلامشهر

بیش از 60 درصد سایت هایی که اکنون در حال فعالیت هستند با استفاده از وردپرس ایجاد شده اند و هر روزه افراد بسیاری برای یادگیری آن علاقه مند می شوند. همین موارد دلیل خوبی است تا اهمیت وردپرس را نشان دهد.

از جمله مزایای یادگیری وردپرس می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • شخصی سازی وب سایت ها به ساده ترین شکل ممکن
  • وردپرس و کدهای داخلی آن با الگوریتم های موتورهای جستجو کاملا منطبق هستند.
  • به روزرسانی و آپدیت همیشگی
  • امنیت بالا و کمتر رو به رو شدن با مشکلات امنیتی
  • راه اندازی هر وب سایتی که مد نظرتان است با وردپرس امکان پذیر است.
  • واکنشگرا بودن نسبت به هر دستگاهی که با آن برای ورود به سایت استفاده شده است.

یادگیری PHP

php یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب است که در بسیاری از سایت های فروشگاهی ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است. دلیل محبوبیت و استفاده زیاد از php , منعطف بودن آن است.

در واقع php بهترین زبان برای طراحی سایت است که برای وب سایت های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. رایگان بودن و متن باز بودن آن از ویژگی هایی به شمار می رود که طراحان را به خود جذب کرده است.

یکی از مهم ترین دلایلی که طراحان سایت را به php علاقه مند کرده است, فرصت های شغلی بسیاری است که با یادگیریی این زبان می توانید به دست بیاورید.

از آنجایی که بسیاری از سایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند و وردپرس نیز بر پایه php است, بنابراین اگر php را به خوبی فرا بگیرید خیلی راحت می توانید یک شغل مناسب برای خود دست و پا کنید.

یادگیری php یک فرصت طلایی و یک مهارت ویژه برای شما محسوب می شود پس بهتر است از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

در پایان

در مقاله آموزش طراحی سایت در اسلامشهر ما سعی کردیم شما را برای شروع یادگیری طراحی سایت راهنمایی کنیم و بگوییم به سراغ چه مطالبی بروید و چه اطلاعاتی را کسب کنید.

حوزه طراحی سایت بسیار گسترده است, لذا برای یادگیری هر چه بهتر باید قبل از هر اقدامی با ابعاد مختلف آن آشنا شوید و اطلاعات جامعی را کسب کنید.

سوال های متداول

بهترین شرکت طراحی سایت در اسلامشهر کدام است؟

شرکت افق وب با سابقه ۱۰ ساله در زمینه طراحی انواع سایت های شرکتی, فروشگاهی و آموزشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های طراحی سایت در اسلامشهر است.

پشتیبانی طراحی سایت به چه صورت است؟

تمامی وبسایت های طراحی شده دارای گارانتی و پشتیبانی یک ساله رایگان هستند. در سال دوم فعالیت با پرداخت ۲۰ درصد مبلغ پروژه پشتیبانی قابل تمدید خواهد بود.

آیا آموزش کار با سایت هم ارائه می دهید؟

آموزش حضوری و ویدیویی کار با سایت به صورت رایگان به تمامی مشتریان ارائه داده خواهد شد تا بتوانند وبسایت خودشان را مدیریت کنند.