شرکت هایی که مجری پروژه های ساخت وساز و عمرانی هستند برای معرفی خود و نملیش اعتبار و توانایی هایشان نیاز دارند که برای طراحی سایت شرکت ساختمانی اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم به ویژگی ها و امکانات این سایت ها و البته ضرورت راه اندازی آن ها بپردازیم.

برای مهندسان ساختمان و عمران در دنیای واقعی محدودیتی وجود ندارد.

آنها با استفاده از علم ساخت و ساز و مهارتهای خود از کوچکترین چیزها الهام میگیرند و به ساخت ساختمان هایی بی نظیر اقدام میکنند.

این قبیل مشاغل برای معرفی خود و نوع فعالیتی که انجام میدهند مبه بستری نیاز دارند. این بستر فضای آنلاین و طراحی یک سایت ساختمانی است.

ضرورت طراحی سایت شرکت ساختمانی

چه ضرورتی به طراحی یک سایت ساختمانی وجود دارد وقتی شرکت های ساختمانی و مهندس ها در دنیای واقعی به ساخت و ساز می پردازند؟

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم اولین و بهترین دلیل برای داشتن یک سایت بدون در نظر گرفت محدودیت مشاغل بحث معرفی کسب و کار و ارائه ی نمونه کارهاست.

شرکت های ساختمانی تصاویر و اطلاعات پروژهایی را که به اتمام رسانده اند و یا در حال اجرای آن هستند در وب سایت قرار میدهند و از این طریق میتوانند سبب جذب مشتریان بیشتر شوند.

دنیای آنلاین و دنیای واقعی دو دنیای جدا از هم نیستند بلکه فضای آنلاین بستری برای گسترش کسب و کارهای واقعی فراهم کرده است. پس باید از این بستر به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

هزینه ی طراحی سایت شرکت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی
هزینه ی طراحی سایت شرکت ساختمانی

برای طراحی یک سایت ساختمانی دو روش وجود دارد.

یکی طراحی سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای که به طبع هزینه ی بیشتری در مقایسه با سایر روش ها دارد. اما تمام جزییات وب سایت شما به صورت اختصاصی برای شما طراحی میشود.

راه دوم استفاده از وردپرس, ووکامس, ویوک و …است که قالب های آماده هستند که هزینه ی کمتری خواهد داشت و با سرعت بیشتری روند طراحی سایت شما انجام خواهد شد.

 

برای سفارش طراحی سایت به شرکت افق وب به درخواست طراحی سایت مراجعه کنید.

یک نکته

مخاطب ما برای طراحی سایت شرکت ساختمانی تمام مشاغل و افرادی هستند که به نوعی در این زمینه فعالیت میکنند. از جمله؛

  1.  معمار ها و مهندس هایی که به طور مستقل فعالیت میکنند
  2.  پیمانکاری های ساختمان
  3. انبوه سازها
  4. مشاغل مرتبط با  تاسیسات و تجهیزات ساختمان ها
  5.  شرکت های عمرانی
  6.  مصالح ساختمانی
  7. املاک و بنگاه های خرید و فروش ملک

امکانات مورد نیاز یک سایت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی
امکانات

یکی سایت ساختمانی متناسب با نیاز مخاطبان و کاربران خود و فعالیتی که انجام میدهد به امکانات و ویژگی هایی نیاز دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم؛

صفحه ی معرفی ما

یکی از اصلی ترین صفحات هر وب سایت صفحه ی معرفی ما می باشد. در این صفحه شما باید به معرفی خود بپردازید و از سابقه ی کاری و فعالیت های خود اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان و کاربرانی قرار دهید که تازه با شما آشنا شده اند.

اطلاعات باید در عین کوتاهی کامل و جامع باشد تا جای سوالی برای کاربر و بازدید کننده هایی که احتمالا هیچ آشنایی قبلی با شما ندارند, وجود نداشته باشد.

صفحه معرفی خدمات و پروژه ها

در این بخش شما باید اطلاعاتی در مورد خدماتی که ارائه می دهید در اختیار کاربر قرار دهید.

بهتر است در مورد پروژه هایی که انجام داده اید و یا در حال اجرا می باشد نیز مشخصاتی ارائه دهید.

یک کاربر برای اطمینان به شما به دنبال سابقه و تجربه ی شما است. لذا هر چه اطلاعات و مطالبی که قرار میدهید کامل تر باشد, کاربر با اعتماد بیشتری برای دریافت خدمات به سراغ شما می آید.

صفحه ی تماس با ما

در صفحه ی تماس باید تمام راه های ارتباطی با شما به عنوان یک شرکت ساختمانی قرار داده شود.

از جمله شماره تلفن ها, ایمیل, آدرس شبکه های اجتماعی , آدرس و هر راه دیگری که کاربر برای ارتباطی موثر و سازنده با شما نیاز دارد.

گالری تصاویر و ویدیو ها

گالری وب سایت شما میتواند شامل تصاویر و ویدیو های پروژه ها و کارهای شما باشد. بهترین تصاویر و ویدیوها را از قبل , بعد و در حین اجرای پروژه های خود ثبت کنید و آن را با اطلاعات مختصری از پروژه در سایت خود قرار دهید.

خبرنامه و اطلاعیه ها

در این بخش میتوانید اخبار داخلی و خارجی  مرتبط با حوزه ی کاری خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.

اطلاعیه های کاری خود را نیز در همین بخش به اشتراک بگذارید تا کاربرانی که مشتری شما هستند هم به مخاطبان سایت شما اضافه شوند.

بخش مقالات

بهتر است برای کاربرانی که مشتقا دانستن در زمینه های کاری شما هستند گاهی مقالاتی منتشر کنید. سعی کنید این مقالات را خودتان بنویسید و به بیان  تجربیات خود بپردازید.

بخش زیادی از کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه ی مقالات در موتورهای جستجو سرچ میکنند.

در صورتی که مقالات شما کپی نباشد میتواند سبب افزایش اعتماد مخاطب و در نتیجه تبدیل شدن آن به مشتری شما خواهد شد.

بخش نظر سنجی و انتقادات و پیشنهاد ها

طراحی سایت شرکت ساختمانی
بخش نظر سنجی

یکی از سازنده ترین بخش های یک وب سایت بخش نظرسنجی و انتقادات و پیشنهاد ها خواهد بود.

با نظرسنجی های مختلف در دوره های زمانی گوناگون شما میتوانید میزان رضایت مخاطبان را بررسی کنید و از پیشرفت خود مطلع شوید.

از انتقادها و پیشنهادها استقبال کنید حتی اگر با آن موافق نیستید. مجموعه ی این انتقادها میتواند سبب توسعه ی بی عیب و نقص کار شما شود و شما را با سلیقه ی مشتریان بیشتر آشنا کند.

شبکه های اجتماعی

داشتن یک وب سایت به کسب و کار ساختمانی شما اعتبار میدهد. اما در شبکه های اجتماعی بهتر میتوانید با کاربران و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. پس در شبکه های اجتماعی پر مخاطب حسابی بسازید و به فعالیت بپردازید.

آدرس صفحات اجتماعی خود را در وب سایت نیز قرار دهید تا مخاطبان به راحتی بتوانند با شما در تعامل باشند.

 

نظرها و پیشنهادهای خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید تا در تعامل با هم به کامل تر کردن اطلاعات این مقاله بپردازیم.