طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری

تیم افق وب به تمام آژانس های مسافرتی و تمام تجارت های مرتبط با گردشگری توصیه میکند به دنبال طراحی سایت گردشگری برای کسب و کار خود باشند. روزانه افراد بسیاری برای تهیه ی بلیط هواپیما,قطار, هتل و …به آژانس های مسافرتی مراجعه میکنند.

این مراجعات با فراگیر شدن استفاده از اینترنت و سایتهای خرید آنلاین دیگر مانند سابق به صورت حضوری نیست و در فضای وب سایت ها انجام میشود.
کسب و کارهای مرتبط با گردشگری از جمله تجارتهایی هستند که میتوانند صد در صد از فعالیت خود را در بستر اینترنت و از طریق سایت انجام دهند.

اولین قدم برای طراحی سایت گردشگری این است که تصمیمی بگیرید قصد ارائه ی چه نوع خدماتی را دارید.

آیا تنها هدفتان از راه اندازی سایت گردشگری معرفی خودتان و فعالیت هایی است که انجام میدهید؟
یا قصد دارید به ارائه ی خدماتی از قبیل فروش آنلاین بلیت و رزرو هتل و … نیز بپردازید؟

پیشنهاد ما این است که قبل از هر اقدامی با یک گروه طراحی سایت مشورت کنید. آنها به دلیل تخصصی که در این زمینه دارند میتوانند به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند. تیم افق وب برای ارائه ی بهترین پیشنهاد ها و مشاوره ها در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم به ویژگی هایی که باید یک سایت گردشگری داشته باشد بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که چطور میتوان با طراحی  سایت گردشگری به درآمد بیشتر رسید؟

مطالبی که میتوانید در طراحی سایت گردشگری خود قرار دهید

طراحی سایت گردشگری
مطالبی که میتوانید در سایت گردشگری خود قرار دهید

از جمله اطلاعات و خدماتی که میتوانید در وب سایت گردشگری خود قرار دهید میتواند شامل موارد زیر باشد:

  •  معرفی و تاریخچه ای از آژانس گردشگری شما
  •  معرفی تورهای داخلی و خارجی برگزار شده با جزییات
  •  معرفی و نمایش اطلاعات تورهایی که قصد برگزاری آنها را دارید
  •  معرفی هر شهر و کشور و جاذبه های گردشگری آن
  •  ارائه ی خدماتی ویژه چون پیشنهادها و تخفیف ها
  •  معرفی همکارانی که در آژانس با شما همکاری میکنند و ارائه ی رزومه ای از آنها

متناسب با سلیقه ی شما و فعالیت هایی که در آژانس خود انجام میدهید میتوانید مواردی را به لیست بالا اضافه کنید و به نوعی وب سایت خود را شخصی سازی کنید.

ویژگی های یک سایت گردشگری

یک سایت گردشگری باید شامل ویژگی هایی باشد تا بتوان از آن به عنوان یک سایت خوب انتظار جذب مشتری بیشتر داشت.

گرافیک در طراحی سایت گردشگری

اولین نکته طراحی گرافیکی آن است;سایت گردشگری باید فضایی خلاقانه و جذاب داشته باشد تا کاربر را برای ماندن در وب سایت و جستجو در قسمت های مختلف آن ترغیب کند. پس بهتر است به دنبال یک طراحی ساده و ارزان قیمت نباشید. از پیشنهادهای گروهی که طراحی سایت شما را به عهده دارند استقبال کنید و نظر خودتان را نیز مطرح کنید.

به روزرسانی

سایت طراحی شده باید امکان به روزرسانی را داشته باشد.این به روز رسانی ها باید در تمام زمینه ها باشد.

پشتیبانی

سایتی که طراحی شد نیاز به پشتیبانی دارد. برای داشتن یک وب سایت فعال و پویا نیاز به پشتیبانی های دوره ای و فنی خواهد بود. این طور نیست که سایت را طاحی کنید و دیگر کاری به کار آن نداشته باشید و توقع درآمدزایی نیز داشته باشید!!
در واقع طراحی سایت اولین قدم است و پس از آن باید مثل یک کودک به آن رسیدگی کنید و هرگز رهایش نکنید.

بهینه سازی

بهینه سازی یا در اصطلاح کامپیوتری سئو, بخش مهمی از پشتیبانی و نگهداریاز سایت شما به حساب می آید. یک سئو کار با شناسایی کامل اصول و نکات بهینه سازی برای وب سایت گردشگری شما در موتورهای جستجو رتبه دریافت میکند.
ارزش رنک داشتن در موتورهای جستجو به این معنی است که سایت گردشگری طراحی شده ی شما در اولین پیشنهاد ها به کاربر معرفی میشود و به این ترتیب کاربر حتما از سایت شما بازدید خواهد کرد و میتواند به مشتری شما تبدیل شود.

اصلی ترین ویژگی وب سایت

از نظر ما اصلی ترین ویژگی که میتواند وب سایت شما داشته باشد این است که به معرفی اماکن و مناطق گردشگری بپردازید. این کار را باید با گرافیکی جذاب و کاربر پسند انجام دهید. از تصاویر با کیفیتی که ترجیحا توسط تیم خودتان تهیه شده است, استفاده کنید. ایده ی بازدید سه بعدی از این اماکن میتواند برای مخاطب جذاب باشد.

اطلاعاتی از قبیل هزینه ی تورهای ارائه شده توسط آژانس خود را در سایت قرار دهید و برای تماس با مشتریان احتمالی صفحه ای جداگانه در نظر بگیرید و برای ارتباط آنلاین با مشتریان در تمام ساعات شبانه روز اپراتوری را در نظر بگیرید.

هزینه ها

طراحی سایت گردشگری
هزینه ها

اینکه هزینه ی طراحی سایت گردشگری چه مقدار است؟ به عوامل بسیاری بستگی دارد. وب سایت مورد نظر شما با توجه به امکانات و ویژگی هایی که به آن نیاز دارید طراحی میشود و در نتیجه برای هزینه ها ارزیابی میشود.

شبکه های اجتماعی

پیشنهاد ما این است که در شبکه های اجتماعی پر طرفدار نیز فعالیت کنید. معمولا کاربران در این قبیل شبکه های اجتماعی نظرات خود را بهتر مطرح میکنند. با حضور در این شبکه ها و برقراری ارتباط با کربران میتوانید از نظرات و پیشنهاد های انها برای پیشرفت و تغییرات موثر استفاده کنید.

لینکهای دسترسی به حساب های اجتماعی خود را در وب سایت گردشگری خود در دسترس قرار دهید تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

پرداخت آنلاین

در طراحی سایت گردشگری خود روش های پرداخت آنلاین را در نظر بگیرید. برخی مشتریان تمایل دارند تا هزینه های تور مورد نظر و یا خدمتی را که دریافت میکنند به صورت آنلاین پرداخت کنند.
برای پرداخت باید چندین درگاه را در اختیار کاربر قرار دهید. این کار سبب افزایش اطمینان از پرداخت خواهد شد در مقایسه با زمانی که تنها یک درگاه را برای پرداخت در وب سایت خود در نظر گرفته اید.

وبلاگ گردشگی چیست؟

طراحی سایت گردشگری
وبلاگ گردشگی چیست؟

شما میتوانید با توجه به تجربه های خود در این زمینه به نوشتن مقالاتی با موضوعات گردشگری بپردازید.با این کار هم میتوانید تجربیات خود را با افرادی که مشتاق مطالعه در این زمینه هستند در میان بگذارید و هم اینکه این کار سبب جذب مشتریان بیشتری خواهد شد.

وب سایت شما ریسپانسیو باشد یا نه!؟!؟

طراحی سایت گردشگری
ریسپانسیو

تیم افق وب ریسپانسیو بودن را به تمامی وب سایتها توصیه میکند.
ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن ویژگی است که سبب میشود تا افراد بتوانند با سایر دستگاه ها مانند تلفن های هوشمند و یا تبلت و … به سایت گردشگری شما دسترسی داشته باشند.

 

در این مقاله سعی کردیم تا به طور مختصر شما را با اصول طراحی سایت گردشگری آشنا کنیم. تیم افق وب آماده ی ارائه ی خدمات طراحی سایت در تمام زمینه های فعالیتی شما می باشد.

ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید.

 

این مطلب برای شما مفید بود؟
امتیاز شما به این مطلب

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *