در صورتی که به عنوان یک صاحب کسب و کار در فضای آنلاین مشغول به ارائه خدمات و یا فروش محصولات هستید و محصولات شما بسیار کیفیت بالاتری در مقایسه با سایر رقبا دارد، باید فکری به حال بازاریابی فروشگاه خود بکنید! یا اینکه شاید مدتی در رتبه های خوب مرورگر قرار داشتید و اکنون این جایگاه را رقبای شما تصاحب کرده اند! در هر صورت اگر به دنبال رونق کسب و کار خود در دنیای آنلاین هستید لازم است که مشاوره سئو دریافت کنید.

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از نوین ترین روش های بازاریابی است که تاثیر فوق العاده ای در افزایش کاربران و مشتری های وب سایت ها خواهد داشت. در این مقاله بناست شما را برای دریافت یک مشاوره سئو خوب راهنمایی کنیم تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. پس ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

بهینه سازی یا سئو

در ابتدا اجازه دهید کمی در مورد سئو بیشتر بدانیم و اطلاعات خود را به روز کنیم.

مشاوره سئو
بهینه سازی یا سئو

بهینه سازی یا سئو سایت مهمترین مرحله پس از راه اندازی و طراحی وب سایت است. این مثال را بارها در مقالات تکرار کرده ایم و باز هم برای درک بهتر ضرورت بهینه سازی، آن را تکرار خواهیم کرد که؛ سایتی تازه کار مانند نوزادی است که برای رشد نیاز به نگهداری و رسیدگی دارد. مجموعه فعالیتهای فنی و محتوایی که  پس از راه اندازی و طراحی سایت توسط تیم طراحی و مدیر وب سایت انجام میشود, همه با هدف دیده شدن سایت و رونق آن خواهد بود.

سئو یا seo کوتاه شده‌ی عبارت Search Engine Optimization می باشد به معنی بهینه سازی موتور جستجو.

سئو سایت یا بهینه سازی به مجموعه فعالیت هایی گفته میشود که هدف از آن برجسته کردن وب سایت مورد نظر از دید موتورهای جستجو است. وقتی موتورهای جستجو وب سایتی را مفید ارزیابی کنند، آن را در صدر سایت های پیشنهادی قرار خواهند داد. این موضوع سبب میشود تا کاربران سایت مورد نظر بیشتر شده و کسب و کار آن رونق بگیرد.

سئوکار کیست؟

سئوکار به فردی گفته میشود که با آگاهی از الگوریتم ها و اصول مورد تایید موتورهای جستجو محتوای سایت مورد نظر را بهینه سازی میکند. همانطور که اشاره کردیم این کار با هدف دریافت رتبه های خوب از جانب موتورهای جستجو و بالا بردن آمار بازدیدها و تعداد کاربران سایت صورت میگیرد.

هیچ ضرورتی به داشتن مشاوره سئو نیست!!

همانطور که یک گلدان نیاز به آبیاری مرتب دارد تا بتواند رشد کند، وب سایت نیز برای پیشرفت نیاز به کاربران بسیار دارد که این موضوع از راه سئو و بهینه سازی قابل دست یابی است. در واقع اعتبار وبسایت توسط تعداد بازدیدکننده های آن سنجیده میشود.

  • حضور و فعالیت کاربران در وبسایت در درجه اول  از دید موتورهای جستجو یک امتیاز محسوب میشود.
  • در درجه بعد هر بازدیدکننده یک مشتری بالقوه محسوب میشود که علاوه بر خرید محصولات, در صورت رضایت میتواند کاربران دیگری را به سایت دعوت کند. این روش را “بازاریابی خاموش” تعریف می کنند. بازدیدکننده های زیاد وب سایتها از دید سایتهای کوچک که در ابتدای راه هستند دور نخواهند ماند.

این سایتها برای اینکه وب سایت خود را برجسته کنند به سایت های پربازدید درخواست آگهی میدهند و این راهی دیگر برای کسب درآمد در وب سایتهایی است که آمار بازدید بالایی دارند.

خب در صورتی که هیچ کدام از این دلایل برای شما اهمیتی ندارد و تنها به داشتن یک وب سایت می اندیشید و نه افزایش رونق آن هیچ ضرورتی به داشتن سئو و بهینه سازی سایت خود ندارید!!!!!!

مشاوره سئو

مشاوره سئو
مشاوره سئو

برای اینکه به صورت اصولی و حرفه ای با مفهوم سئو آشنا شوید تا بتوانید به خوبی آن را روی سایت خود اعمال کنید لازم است که با سئوکاری حرفه ای و با تجربه مشورت کنید.

این مشاوره در درجه اول برای شناسایی بهتر حوزه کاری شما خواهد بود. اطلاعات و خدماتی که در جلسه های مشاوره سئو مطرح میشود را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد؛

  • شناسایی اهداف سایت و نیازسنجی
  • شناسایی کلمات کلیدی مورد نظر مدیر سایت و کلمات کلیدی پربازدید
  • شناسایی رقبا و نوع فعالیت و بهینه سازی آنها
  • مشاوره برای تولید محتوا
  • مشاوره برای یافتن بهترین نوع تبلیغات و وب سایتهای تبلیغاتی
  • شناسایی مشکلات سئو و رفع آنها
  • تعریف برنامه سئو تعریف شده برای وب سایت مورد نظر
  • آنالیز بهینه سازی انجام شده
  • مشاهده آمار بازدید قبل و بعد از بهینه سازی
  • تهیه ویدیوهای آموزشی سئو
  • برگزاری کلاسهای آموزشی در صورت نیاز

برای مطالعه بیشتر در مورد تولید محتوا نگاهی به مقاله تولید محتوا سایت بیندازید و از اطلاعات موجود در آن استفاده کنید.

در مشاوره سئو چه نکاتی مطرح می شود؟

مشاوره سئو
مطالب ارائه شده در جلسه مشاوره سئو

برای اینکه وب سایت به صورت هدفمند بهینه سازی شود و به نتیجه برسد لازم است که توسط مشاوری حرفه ای و متخصص, استراتژی لازم طراحی و برنامه ریزی شود. این استراتژی با توجه به اهداف تعیین شده برای سایت, نوع کاربری, نیاز بازدیدکننده ها و بسیاری عوامل دیگر تعیین میشود و نمی توان یک استراتژی را برای تمامی وب سایتها پیاده کرد.

در نتیجه مشاور سئو باید علاوه بر داشتن تخصص و تجربه های لازم در زمینه بهینه سازی سایتها بتواند به خوبی نیاز مشتری و کاربران را شناسایی کند و یه برنامه بلندمدت تهیه کند.

برای دریافت مشاوره سئو و ثبت سفارش سئو سایت خود به برگه درخواست سئو سایت مراجعه کنید.

هزینه یک جلسه مشاوره سئو

قطعا هر متخصص سئو برای دادن مشاوره به مدیران کسب و کارها برای خدمتی که ارائه میدهد، حق مشاوره دریافت میکند. این حق مشاوره و تمامی هزینه هایی که بابت پیشرفت وبسایت پرداخت میشود، نوعی سرمایه گذاری است که در آینده ای نه چندان دور با سود فراوان بازگشت داده میشود. بنابراین دریافت مشاوره فارغ از هزینه های پرداختی بسیار اهمیت دارد و نباید محدودیتهای مالی مانعی برای آن شود.

پیشنهادها و تجربه های خود را در زمینه سئو، در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران نیز از آن استفاده کنند. ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید.