هر چه مردم نسبت به شغلی اطلاعات درست و کاملی داشته باشند بیشتر جذب آن خواهند شد و این موضوع اهمیت طراحی سایت دکوراسیون را بیش از پیش برجسته میکند. شاید تا همین چند سال پیش چیدمان و دکوراسیون منزل تنها در جنبه ی زیبایی آن خلاصه میشد و هدفی پشت آن نبود.

اما امروز همه خوب میدانیم که کوچکترین تغییرات و انتخابها میتواند سبب تغییر در روحیات و سبک زندگی ما شود.

اگر دقت کرده باشید هر کدام از ما بیشتر وقت خود را یا در محیط خانه یا در محیط کار می گذرانیم. به همین دلیل است که باید به طراحی و دکوراسیون آنها اهمیت بدهیم.

لذا طراحی مناسب با روحیات ما می تواند سبب بالا رفتن روحیه و البته بازده ی خوب کاری شود. به همین دلیل کار طراحان دکوراسیون و معماری داخلی این روزها بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است.

افراد شاغل در زمینه ی طراحی دکوراسیون و معماری, برای اینکه به مشتری های احتمالی خود معرفی شوند و با آنها تعامل داشته باشند و یا حتی نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارند نیاز به یک بستر دارند.

وب سایت بهترین و در عین حال پر بازدید ترین پیشنهاد برای این گروه است که میتواند تمام خواسته های آنها و نیازهای مشتریان را مرتفع کند.

اهمیت طراحی سایت دکوراسیون

اهمیت راه اندازی و طراحی یک وب سایت این روزها بر کسی پوشیده نیست وتمام کسب و کارها, برخی با سرعت بیشتر و برخی با سرعتی کمتر همه در حال آغاز به فعالیت در این فضا هستند.
برای افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند طراحی سایت دکوراسیون نه تنها مهم بلکه “حیاتی” است.

طراحی سایت دکوراسیون
اهمیت طراحی سایت دکوراسیون

یکی از ابتدایی ترین دلایل راه اندازی یک وب سایت برای هر تجارتی ” معرفی ” است. باید مشتریان و بازدید کننده ها کسب و کار و حوزه ی فعالیت شما را بشناسند تا در صورت نیاز برای درخواست خدمات مراجعه کنند.

از اهمیت بازاریابی و افزایش هر چه بیشتر فروش نمیتوان به راحتی غافل شد زیرا هر کسب و کاری به دنبال جذب مشتری بیشتر است که وب سایت به راحتی میتواند این کار را برای کسب و کار دکوراسیون شما انجام دهد.

طراحی سایت دکوراسیون نوعی ویترین برای کار شماست تا بتوانید نمونه کارهای خود را در معرض دید کاربران قرار دهید و از این طریق مشتریان بالقوه ای را جذب کنید که نمونه کارهای شما آنها را مجذوب کرده. در صورتی که تصمیمی برای دریافت این قبیل خدمات نداشته اند.
قبل از هر اقدامی برای طراحی سایت دکوراسیون بهتر است کمی در این زمینه اطلاعات کسب کنید و در مرحله ی بعد به دنبال یک گروه حرفه ای طراحی سایت باشید.
در ادامه معیارها و ویژگی هایی را که باید در طراحی سایت دکوراسیون رعایت کنید را با هم مرور خواهیم کرد.

امکانات لازم برای طراحی سایت دکوراسیون

امکاناتی که در ادامه به معرفی آن میپردازیم امکاناتی است که به ذهن ما به عنوان یک تیم طراحی میرسد اما هر بخش دیگری که شما به آن نیاز داشته باشید, میتواند به وب سایت اضافه شود.

صفحه ی معرفی

یک از مهمترین بخش های یک سایت که هر کاربر حتما به آن نگاهی خواهد انداخت بخش معرفی است. باید در این بخش رزومه ای کامل اما به اختصار و خارج از جزییات غیر ضروری ارائه دهید تا کاربر بتواند با شما و زمینه های کاری شما و سابقه ای که در این رشته دارید آشنا شود.
میتوانید اطلاعاتی در مورد کارمندان و افراد و گروه هایی که با آنها همکاری میکنید هم ارائه دهید. در واقع آنچه سبب میشود تا کاربر به شما اطمینان کند و برای دریافت خدمات اقدام کند سابقه و تخصص شما است.

صفحه ی تماس با ما

طراحی سایت دکوراسیون
صفحه ی تماس با ما

بعد از اینکه بازدید کننده از قسمتهای مختلف وب سایت شما بازدید کرد به دنبال راه های ارتباطی با شما به صفحه ی “تماس با ما” مراجعه میکند. در این صفحه باید اطلاعاتی از قبیل شماره تماس, آدرس صفحات اجتماعی که در آن فعالیت میکنید و آدرس شرکت قرار داده شود.

اگر تمایل دارید طراحی وب سایت خودرا به افق وب بسپارید به برگه ی درخواست طراحی سایت  مراجعه کنید.

صفحه ی پروژها

بهتر است این صفحه را در طراحی سایت دکوراسیون خود لحاظ کنید تا مشتریان شما یا افرادی که فقط بازدید کننده هستند با پروژه های در حال کار شما آشنا شوند و در جریان قرار بگیرند.

مقالات

برخی از بازدید کننده ها تنها برای دیدن تصاویر و نمونه کارها وارد وب سایت شما نمیشوند. آنها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستند. مقالاتی که شما مینویسید و یا ترجمه میکنید باید با بیانی مناسب و ساده باشند

تا مخاطب برای خواندن آنها نیاز به داشتن اطلاعات دانشگاهی و آکادمیک در این زمینه نباشد.

تصاویر

بهترین و پر بازدیدترین بخش طراحی سایت دکوراسیون شما بخش تصاویر است. مهم است که تصاویری که در سایت خود قرار میدهید تصاویر کارهای خودتان باشد که با بالاترین سطح کیفیت ثبت شده است.

یکی از اصول بازاریابی مخصوصا در حوزه ی طراحی دکوراسیون تصاویر خوب و بی نظیر است که نشان دهنده ی مهارت شما در کارتان و توانایی ثبت آن است.

برای دریافت خدمات گرافیک از تیم افق وب  به برگه ی خدمات گرافیک سایت و طراحی بنر مراجعه کنید.

عضویت

کاربری که با اولین بازدید از سایت شما به دنبال صفحه ی عضویت است تا از جدیدترین اخبار و پروژه های شما مطلع شود قطعا در آینده ای نزدیک یکی از مشتری های شما خواهد بود. پس این صفحه را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

اخبار

بارگذاری جدیدترین اخبار و اطلاعیه های در زمینه ی شغلی شما سبب افزایش مخاطبان شما خواهد شد. ضمن اینکه به مخاطب این موضوع را القا میکند که سایت شما مدام در حال به روزرسانی و تازه سازی است. کاری که سایر مشاغل به آن اهمیت نمیدهند.

برترین ها

حتما در بین کارها و پروژه هایی که انجام داده اید یا در حال انجام آن هستید برترین هایی وجود دارد. آنهایی که برای شما جذاب است .شاید کمی تخصصی باشد بهتر است خودتان را جای مشتری قرار دهید و از دید او سلیقه سنجی کنید و برترین ها را به صورت مجزا در این صفحه قرار دهید.

گاهی برای افرادی که از این لیست خدماتی را سفارش میدهند تخفیف هایی را در نظر بگیرید.

انتقادات و پیشنهاد ها

همیشه و در هر حرفه ای افرادی که شنونده ی خوب انتقادات و پیشنهادها هستند و آنها را به کار میگیرند برنده واقعی هستند و بیشترین سود را خواهند برد.
اگر قصد پیشرفت دارید و نه در جا زدن حتما این بخش را پیگیری کنید و سعی در اعمال نظرها در کار خود داشته باشید.

قسمتی برای ایده پردازی

طراحی سایت دکوراسیون
قسمتی برای ایده پردازی

از ایده های ناب و جدید استقبال کنید. قرار دادن بخشی مجزا در وب سایت خود با این هدف میتواند سبب جذب نیروهای جوان و جویای نام باشد که در سر ایده های بی نظیری دارند اما سدی بزرگ به اسم ” سابقه” را سر راه دارند وکسی از آنها استقبال نمیکند.

آموزش

بد نیست گاهی برای مخاطب عامه بخش آموزشی داشته باشید. سلیقه ی مخاطبان خود را شناسایی کنید و برای آموزش آنها برنامه ریزی کنید.