سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی

هر سایت شرکتی پس از طراحی و راه اندازی برای اینکه سبب پیشرفت کسب و کار شرکت مورد نظر شود لازم است تا از یک سئو قوی بهره مند شود. سئو سایت شرکتی بسیار در افزایش کاربران و بازدید کننده های سایت تاثیر گذار خواهد بود. اما چه تفاوتی بین سئو سایت شرکتی و سایر سایت ها وجود دارد؟ آیا سئو یک سایت شرکتی با حداقل کارمندان با سئو سایتهای شرکتی دیگر تفاوت دارد؟ در ادامه ی این مقاله شما را بیشتر با سئو سایت شرکتی و اصول اولیه ی آن آشنا می کنیم. لذا با ما همراه باشید.

تعریف سایت شرکتی

وی سایت شرکتی محیطی است که شرکت مورد نظر میتواند در آن بدون هیچ واسطه ای درمورد خدماتی که ارائه می دهد یا محصولاتی که میفروشد بپردازد. این وب سایت ها بستری فراهم میکنند تا شرکت مورد نظر بدون هیچ واسطه ای با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط باشند.

مثال همیشگی ما برای توصیف وب سایتها این است که به یک وب سایت مانند یک ویترین نگاه کنید. ویترین شرکت مورد نظر باید در چشم مخاطبان و خریداران احتمالی بهترین باشد.

سئو سایت شرکتی
سایت شرکتی

از مهمترین اصولی که برای طراحی یک سایت شرکتی باید رعایت کرد این است که فعالیت ها و خدمات شرکت مورد نظر باید به بهترین شکل ممکن معرفی شود.برای هر خدمت صفحه ای جدا و متناسب با آن طراحی شود.

امکانات لازم برای یک سایت شرکتی

سابقه و تخصص

سابقه و تخصص از جمله مواردی هستند که حتما باید برای آن فضای مشخصی را در سایت طراحی کرد.

کاربری که برای اولین بار با شرکت شما آشنا میشود به دنبال تخصص شما است.میخواهد بداند شما در چه زمینه هایی فعالیت میکنید. پس از آگاهی از تخصص شما به دنبال سابقه و سایر فعالیت ها در سایت شرکتی شما خواهد گشت.

شبکه های اجتماعی

در صورتی که حساب هایی در شبکه های اجتماعی دارید بهتر است که لینک آنها را در وب سایت خود قرار دهید.

صفحه ی تماس با ما

طراحی این صفحه باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به آسانی و در سریعترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد.اطلاعاتی که باید در این صفحه قرار داده شود شامل; شماره ها ی تماس, آدرس شرکت, ساعات پاسخگویی و سوال هایی باشد که به صورت متداول از شما پرسیده میشود.

برای آشنایی بیشتر با سایتهای شرکتی و ویزگی های آن ها به مقاله ی طراحی سایت شرکتی  مراجعه کنید.

سئو سایت شرکتی به چه معناست؟

سئو سایت شرکتی
سئو سایت شرکتی به چه معناست؟

یک سری فعالیت های داخلی و خارجی که سبب می شود مخاطبان بیشتری با سایت فروشگاهی مورد نظر آشنا شوند و از آن بازدید کنند را سئو سایت شرکتی می گویند. در حالت کلی و برای تمامی سایتها دو نوع سئوی سایت وجود دارد سئوی خارجی و سئوی داخلی.

شاید بپرسید این همه اصرار برای انجام سئو سایت شرکتی چیست؟

یا اصلا سئو چه اهمیتی دارد؟ در دنیای امروز که مردم برای پیدا کردن هر اطلاعاتی وارد مرورگرها میشوند و از موتورهای جستجو کمک میگیرند لازم است که سایت شرکتی مورد نظر ما در اولین رتبه های گوگل قرار بگیرد و در معرض دید مخاطب باشد. دریافت رتبه ای خوب و بالابردن بازدید کننده های سایت شرکتی از جمله تاثیرات یک سئوی موفق و حرفه ای است.

تعداد بازدیدها و ورودی های یک سایت  تعیین کننده ی میزان اعتبار آن سایت است ضمن اینکه بازدید کننده های بیشتر نشان از افزایش میزان مشتری های بالقوه دارد.

در بسیاری موارد مشاهده کرده ایم که مدیران سنتی شرکتها با راه اندازی یک سایت مخالفت می کنند چه برسد به اینکه برای سئوی سایت تلاش کنندو هزینه ای در نظر بگیرند. اما تجربه ی ما در طول سالها فعالیت در این زمینه نشان داده است که با یک سئوی موفق و کامل تمامی هزینه های طراحی سایت و هزینه های سئو باز خواهد گشت. فقط کافی است سئوی سایت را به گروهی حرفه ای واگذر کنید و کمی در این زمینه صبور باشید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

مراحل سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی
مراحل سئو سایت شرکتی

برای سئوی اصولی یک سایت شرکتی میتوان ترتیب زیر را در نظر گرفت؛

  1. تحلیل قدرت سئو سایت
  2. تحلیل کلمات کلیدی هر بخش
  3. تحلیل عملکرد و پیشرفت سایر رقبا
  4. بهینه سازی

مدت زمان رسیدن به رتبه ی اول موتورهای جستجو

سوالی که بسیار زیاد از سئو کاران و شرکت های طراح سایت پرسیده میشود این است که چه مدت طول میکشد تا پس از شروع سئو, سایت به رتبه ی اول دست پیدا کند؟

در ابتدا باید بگوییم که مشخص کردن یک روز و تعیین دقیق زمان رسیدن به رتبه ای خاص در بهینه سازی حرفه ای یک سایت بی معنی است. افرادی که برای جذب بیشتر مشتری روز و تاریخ تعیین می کنند متاسفانه سئو کاران کلاه سیاه می باشند که هیچ گروه حرفه ای کار آنها را تایید نمی کند.

برای اینکه بتوان محدوده ای برای این موضوع تعیین کرد باید بگوییم که کسب رتیه ی خوب در یک موتور جستجو به میزان فعالیت های سایت, کلمات کلیدی مورد استفاده, اعتبار سایت و تحلیل وضعیت رقبا بستگی دارد. گاهی برای کسب موفقیت در یک حوزه ی خاص سه ماه کافی است تا بتوان نتیجه ی مورد نظر را مشاهده کرد در صورتی که در یک حوزه ی دیگر بیش از یک سال تلاش و ممارست نیاز است تا بتوان به نتیجه ی مطلوب رسید.

برای ثبت سفارش سئو سایت خود به برگه ی درخواست سئو سایت  مراجعه کنید.

ریسپانسیو بودن یا سئوی مناسب؟

یک سایت ریسپانسیو به خودی خود سبب افزایش بازدید کننده های سایت میشود زیرا بیشتر افراد این روزها از تلفنهای هوشمند خود برای ورود به سایت ها استفاده میکنند و اگر سایتی ریسپانسیو یا واکنشگرا نباشد عملا بخش زیادی از کاربران را از دست داده است. اما سئو به معنی پیاده سازی یک سری لگ.رین و اصول تعریف شده روی محتوای سایت و بالابردن رتبه ی آن در موتورهای جستجو است.

این دو ویژگی در عین حال سبب افزایش اعتبار سایت شرکتی خواهد شد و تناقضی با یگدیگر نخواهند داشت.

 

این مطلب برای شما مفید بود؟
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *