تا چند سال پیش تنها محیطی که هنرمندان رشته های مختلف میتوانستند به ارائه آثار خود بپردازند گالری ها بودند.اما این روزها اینترنت بستری را فراهم کرده تا مشاغل بتوانند بدون محدودیتی به معرفی کسب و کار خود بپردازند.

طراحی سایت هنری برای هنرمندان یک بستر عالی برای ارائه بهتر آثار  و تعامل بی واسطه با مردم خواهد بود.

هنرمندان دوست دارند  پس از سالها تلاش بی وقفه بتوانند نتیجه کار خود را مشاهده کنند.

این نتیجه برای گروهی فروش آثارشان خواهد بود و برای گروهی دیگر دریافت تایید از پیشکسوتان رشته خود است. در هر صورت هر دو گروه نیاز به طراحی سایت هنری دارند تا بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

طراحی سایت هنری
طراحی سایت هنری

طراحی یک سایت هنری میتوانند به صورت گروهی باشد یا شخصی. در حالت گروهی چند هنرمند برای طراحی یک سایت اقدام کرده و یک محیط فرهنگی ایجاد میکنند.

در این حالت هزینه های طراحی سایت بین این افراد تقسیم خواهد شد که مقرون به صرفه خواهد بود.

در حالت دیگر یک هنرمند به تنهایی برای طراحی سایت هنری خود اقدام میکند. در این حالت هزینه ها ممکن است کمی زیاد باشد اما تمام موارد زیر نظر یک شخص انجام خواهد شد.

طراحی سایت هنری یا یک گالری؟

کدام یک بهتر است, طراحی سایت هنری یا راه اندازی یک گالری؟

بهترین انتخاب انتخابی است که شامل هر دو شود. اصلا قرار نیست طراحی سایت هنری مانعی برای برگزاری گالری برای شما باشد.

یک سایت هنری در واقع یک گالری همیشگی است که کاربران برای بازدید محدود به زمان و مکان نیستند. و در هر شرایطی میتوانند وارد سایت شده و آثار هنرمند مورد نظر را مشاهده کنند.

در کنار داشتن یک سایت هنری میتوانید یک گالری را هم اداره کنید و آثار خود را به نمایش بگذارید.

از دیگر مزیت های داشتن یک سایت این است که شما میتوانید به معرفی خود بپردازید. شاید افراد محدودی شما را به عنوان یک هنرمند بشناسند.

با داشتن سایت مخاطبان شما بسیار رشد خواهند کرد و افراد بیشتری با شما آشنا میشوند.

آیا کسب درآمد از سایت هنری ممکن است؟

کسب درآمد از سایت هنری
کسب درآمد از سایت هنری

بله. در دنیای بدون محدودیت آنلاین هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

کافی است شما در ابتدا هدفتان را از راه اندازی یک سایت هنری بدانید. اگر تنها هدفتان به نمایش گذاشتن آثار هنری و معرفی خودتان است درآمد مستقیم زیادی نخواهید داشت.

اما در صورتی که سایت شما از چند منظوره طراحی شود میتوانید آن را به یک سایت فروشگاهی تبدیل کنید.به این ترتیب میتوانید به فروش آنلاین آثار خود بپردازید.

با توجه به تجربه ما در این زمینه معمولا از سایت های هنری با این هدف بسیار استقبال میشود.

در حالت دوم در صورتی که سایت بازدید کننده زیادی داشته باشد میتوانید تبلیغات دریافت کنید و کسب درآمد کنید.

قیمت طراحی سایت هنری چقدر است؟

اگر شما هم قصد سفارش طراحی سایت هنری را دارید حتما قیمت طراحی سایت هنری یکی از سوالات شماست. اغلب سایت های اینترنتی مانند سایت های فروشگاهی و شرکتی به صورت نمونه های از پیش آماده طراحی میشوند. اما در سایت های هنری به این شکل عمل نمیشود.

ما در طراحی سایت هنری به تمامی جزئیات دقت میکنیم و نیاز شما را دقیقا در سایت اجرا میکنیم. کاربران سایتهای هنری اغلب ریز بین هستند و به کوچکترین نکات هم دقت میکنند به همین دلیل رعایت موارد گرافیکی و UX در سایت بسیار اهمیت دارد.

به دلیل وجود همین تفاوت ها اجرای پروژه های هنری کمی زمانبر تر و نیازمند کار بیشتری است. هدف اصلی شما نیز از طراحی سایت جذب مخاطب و شناسایی بیشتر تخصص خودتان است. ما نیز این مورد را درک کرده و با بهترین قیمت و کیفیت پروژه طراحی سایت شما را انجام خواهیم داد.

اما برای داشتن حدود قیمتی میتوان از 10 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان را برای این قبیل پروژه ها در نظر گرفت. در هر صورت کار طراحی سایت هم یک کار هنرمندانه به حساب میاد که نیازمند تخصص و سلیقه و مهارت است. برای اینکه بتوانیم قیمت دقیقی به شما ارائه بدهیم باید ابتدا نیازمندی های شما را شناسایی کرده و سپس گفتگو کنیم. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

امکانات سایت هنری چیست؟

از جمله امکاناتی که سایت هنری به آن نیاز دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • صفحه معرفی یا درباره ما
  • صفحه تماس یا تماس با ما
  • بخش فروشگاهی در صورت تمایل به فروش
  • ارائه مقالات و مطالب مرتبط
  • خبرنامه
  •  بخش اطلاعیه ها برای نمایشگاه ها و…
  • لینک شبکه های اجتماعی
  • تصاویر ویدیوها

ظاهر یک سایت هنری باید چگونه باشد؟

اولین چیزی که کاربر را برای ماندن در سایت ترغیب میکند ویژگی های بصری سایت است. سایت هنری باید از لحاظ ظاهر و گرافیک از سایر سایتها برتر باشد.

انتخاب گرافیک مناسب ترکیب رنگی زیبا و لوگو اختصاصی از عواملی هستند که ظاهر یک سایت را زیبا میکنند.

ظاهر یک سایت هنری
ظاهر یک سایت هنری

در کنار ظاهر کاربر پسند باید دسترسی به قسمت های مختلف سایت شما آسان باشد. کاربری که به جستجوی موضوعی میگردد باید به راحتی نتیجه بگیرد در غیر اینصورت سایت را ترک خواهد کرد.

میتوانید سایت موزه هنر به نام Mindful Art را بررسی کنید تا با نوع طراحی سایت هنری آشنا شوید.

چگونه در رتبه های اول موتورهای جستجو قرار بگیریم؟

برای اینکه بتوانید وبسایت خود را توسعه دهید نیاز به بازدید کننده ارگانیک دارید . وقتی سایت شما در اولین نتایج دیده نشود قطعا نمیتواند رشد کند و خواسته های شما را برآورده کند.

برای اینکه وب سایت شما در نتایج گوگل دیده شود باید از اصول سئو و بهینه سازی در محتوای خود استفاده کنید. این کار نیاز به تجربه بالا و آشنایی کامل با الگوریتم های موتورهای جستجو دارد.

برای این منظور میتوانید محتوای سایت خود را به یک سئو کار بسپارید و پس از مدتی رتبه خوبی درموتورهای جستجو دریافت کنید.

برای اطلاع از هزینه سئو سایت به صفحه تعرفه سئو سایت مراجعه فرمایید.

راه دوم

موتورهای جستجو بر اساس الگوریتم های خود به سایت هایی که بازدید کننده‌ زیادی دارند رتبه های خوبی میدهند. یکی دیگر از راه های افزایش بازدید کننده های سایت هنری شما واکنشگرا بودن سایت است.

واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن یک سایت به معنای راه های ورودی به سایت شماست. قبلا که استفاده از تلفن های هوشمند به گستردگی امروز نبود سایت ها تنها از طریق کامپیوتر قابل مشاهده بودند.اما امروز با طراحی ریسپانسیو وب سایت شما از هر دستگاهی قابل مشاهده خواهد بود.

تعداد بازدید کننده های کدام سایت بیشتر است؟ سایت که تنها با کامپیوتر قابل مشاهده است یا سایتی که با تمامی دستگاه ها قابل دسترسی است؟

قطعا در مورد دوم بازدید کننده ها بیشتر خواهند بود و رتبه خوبی به سایت تعلق میگیرد.

برای ثبت سفارش طراحی سایت هنری خود به صفحه سفارش طراحی سایت  مراجعه کنید.