طراحی سایت آگهی و دایرکتوری

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری

چرا باید یک سایت آگهی طراحی کرد؟ طراحی سایت دایرکتوری چه مراحلی دارد؟ در این مطلب قصد داریم ویژگی های یک طراحی سایت آگهی و دایرکتوری پربازده را برای شما مطرح کنیم. با ما تا پایان همراه باشید.

در دنیای دیجیتال امروزه کاربران بسیاری در سایتها به دنبال محصولات و خدمات مختلف میگردند و در مقابل افرادی هستند که قصد عرضه ی محصولات خود را دارند. یک سایت آگهی و دایرکتوری به راحتی میتواند این دو گروه را به هم ارتباط دهد و از این طریق کسب درآمد کند.

همانطور که می دانید راه اندازی و طراحی یک سایت به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب میشود اما در طراحی سایت آگهی و دایرکتوری این طور نخواهد بود.

بازده این قیبل سایت ها در مقابل سایر وب سایت های فعال بسیار بیشتر و در کم ترین زمان ممکن است.

دایرکتوری مشاغل

اولین قدم برای راه اندازی یک سایت آگهی مشاوره در مورد ویژگی های وب سایت مورد نظر است. فردی که قصد دارد یک سایت آگهی و دایرکتوری راه اندازی کند باید ایده های خود را با یک گروه مشاور مطرح کند و با استفاده از ایده های و نظرات آنها, ایده های خود را نهایی کند.

اولین نکته ای که در این زمینه باید مطرح کرد این است که باید تصمیم بگیرید قصد تبلیغ در چه زمینه هایی را دارید.
پیشنهاد ما این است که در ابتدای کار از دایرکتوری های محدود شروع کنید.
دایرکتوری مشاغل در واقع یک طبقه بندی از مشاغل و اصناف مختلف است که متقاضیان خدمات, به راحتی میتوانند با مراجعه به آنها درباره ی شغل مورد نظر خود اطلاعات کسب کنند.
دایرکتوری مشاغل باید شامل اطلاعاتی از قبیل نوع فعالیت, مکان, نام و مشخصات موسس و سایر زمینه های فعالیت و هر اطلاعات موردنیاز کاربر باشد.
دسته بندی ها باید طوری طراحی شوند که کاربر به راحتی بتواند به انها و زیر شاخه هایشان دسترسی داشته باشد.

امکانات لازم در طراحی سایت آگهی و دایرکتوری

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری
طراحی سایت آگهی

از جمله امکاناتی که به طور پیش فرض باید در طراحی سایت آگهی و دایرکتوری در نظر گرفته شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.البته امکان اضافه کردن موارد بیشتری با توجه به نیاز و درخواست متقاضی وجود دارد.

  1. ثبت آگهی
  2. جستجو در آگهی ها
  3. دسته بندی و فیلتر ها
  4. درگاه پرداخت آنلاین
  5. تبلیغات
  6. پروفایل اختصاصی کاربران
  7. محدوده ی جغرافیایی
  8. امنیت
  9. واکنشگرا
  10. سئو
  11. لینک دهی به شبکه های اجتماعی
  12. دسته بندی مشاغل
  13. خبرنامه
  14. تماس با ما
  15. درباره ی ما
  16. پرسش های متداول

عامل موفقیت در طراحی سایت آگهی

برای موفقیت در طراحی سایت آگهی و دایرکتوری خود باید به دنبال جذب هر چه بیشتر کاربران و بازدیدکننده ها باشید.
افزایش تعداد بازدید کننده های سایت آگهی شما با درخواست آگهی از جانب مشاغل و در نتیجه کسب درآمد بیشتر سایت شما رابطه ای مستقیم دارد.لذا باید از تمام پیشنهاد ها و روش هایی که میتوانید به افزایش بازدید کننده ی سایت خود اقدام کنید.

سئو و بهینه سازی

یکی از روش های جذب بازدید کننده های بیشتر از سایت آگهی و دایرکتوری, بهینه سازی سایت است.
با یک بهینه سازی اصولی و کامل وب سایت شما در رتبه های اول مرورگرها قرار خواهد گرفت و در نتیجه به اولین سایتی که کاربر به آن مراجعه می کنید تبدیل خواهد شد.

اگر قصد دارید بهینه سازی وب سایت خود را به افق وب بسپارید از برگه ی درخواست سئو سایت اقدام کنید.

ظاهر و گرافیک

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری
ظاهر و گرافیک

شاید تا همین چند سال پیش آن چیزی که برای جذب یک مشتری ملاک قرار میگرفت کیفیت و قیمت مناسب یک کالا یا خدمات بود.
اما این روزها اولین نکته برای جذب یک کاربر ظاهر و ویژگی های بصری است.

وب سایت آگهی و دایرکتوری شما به نوعی فروشگاه شماست. پس برای جذب و حفظ مشتری برای ظاهر آن باید وقت بگذارید.

ظاهر شلوغ و استفاده از رنگ های زیاد یا ظاهری ساده و استفاده از رنگ های خنثیع همه به سلیقه ی شما و کاربران سایت شما بر میگردد. اما قطعا بهترین انتخاب, انتخاب همراه با رعایت تمام اصول بازاریابی است.
برای ظاهری خاص و منحصر به فرد با تیم طراحی وب سایت آگهی و دایرکتوری خود مشورت کنید. کمی در مورد رنگ ها و تاثیر آنها بر جذب مشتری اطلاعات به دست بیاورید.

چه کنیم تا سایت آگهی و دایرکتوری ما از سایر رقبا پیشی بگیرد؟

راه کارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک میکند در رقابت با سایر وب سایتهای فعال در این زمینه موفق تر باشید.
اولین و مهمترین عامل برای موفقیت در رقابت این است که کاربر خود را به خوبی بشناسید. باید بدانید بیشتر کاربران شما به دنبال آگهی های چه مشاغل و اصنافی هستند. در این صورت شما میتوانید با تمرکز بر موارد پر مخاطب به اعتبار بالایی در بین سایر سایتهای آگهی دست پیدا کنید.
نکته ی بعدی کمک گرفتن از یک تیم حرفه ای برای سئو و بهینه سازی وب سایت شماست.بهینه سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهینه سازی به نوعی اعلام حضور و معرفی سایت شما با دریافت رتبه در بین مرورگرها خواهد بود. پس به دنبال بهینه سازی حرفه ای باشید.

به سراغ اشتباه ها بروید!!

گاهی برای موفق شدن در یک زمینه باید به دنبال دلایل شکست بروید.
وب سایت های بسیاری از مدت ها پیش در این زمینه شروع به فعالیت کردند, برخی در ابتدای راه بسیار موفق بودند اما پس از مدتی فعالیت آنها متوقف شد. برخی دیگر از ابتدا محکوم به شکست بودند. اما چرا؟

به دنبال دلایل شکست آنها بروید. تحقیق کنیدو ببینید چه عواملی در شکست آنها تاثیر گذار بودند.
پس از اینکه به دلایل شکست سایر وبسایت های آگهی پی بردید, لازم است بدانید که همه ی این عوامل میتوانند سبب شکست شما شوند, پس نباید آنها را تکرار کنید.

اگر قصد دارید شکست بخورید از ایده های تکراری استفاده کنید!!

باید این را بدانید که کاربر شما بسیار باهوش تراز آن چیزی است که تصور می کنید.
برای موفقیت و جذب کاربران بیشتر اگر خلاقیت نداشته باشید و از ایده های ناب و جدید استقبال نکنید قطعا شکست خواهید خورد.

از ایده های خاص و منحصر به فرد متناسب با نیاز کاربران خود استقبال کنید. تمام جوانب آن را به خوبی بسنجید و سپس آن را پیاده سازی کنید.

از اینکه متفاوت از سایر سایت ها فعالیت کنید, نترسید. برای پیاده سازی ایده ها و خلاقیت های جدید همیشه اولین قدم, سخت ترین قدم است.

ضرورت ریسپانسیو بودن

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری
ضرورت ریسپانسیو

برای اینکه در دنیای آنلاین موفقیت بیشتری به دست بیاورید باید از امکانات و قابلیتهای جدید نهایت استفاده را داشته باشید.
با گسترش استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها و… ضروری است تا وب سایت شما قابلیت مشاهده در این دستگاه ها را داشته باشد. این امکان در طراحی سایتها واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن نام دارد.

پیشنهاد میکنیم به مقاله ی طراحی سایت ریسپانسیو مراجعه کنید.

 

این مطلب برای شما مفید بود؟
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *