یکی از معروف ترین و پر تقاضا ترین محصولات صادراتی ایران آجیل و خشکبار است. محصولات خشکبار ایران یک برند جهانی است که سالانه مقدار قابل توجهی از آن صادر میشود و بازار خوبی در سایر کشورها دارد. تاجران و افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند لازم است برای تعامل بیشتر با دنیا و گسترش تجارت خود برای طراحی سایت خشکبار اقدام کنند.

ضرورت راه اندازی و طراحی سایت خشکبار, امکانات و ویژگی ها, مزایا و … مطالبی هستند که در ادامه به آن میپردازیم لذا تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

ضرورت طراحی سایت خشکبار

طراحی سایت خشکبار
ضرورت طراحی سایت خشکبار

با طراحی سایت خشکبار به راحتی میتوانید به معرفی خود و حوزه ی کاری خود بپردازید. بسیاری از افراد به دنبال تاجران با سابقه میگردند تا بتوانند به آنها اعتماد کنند و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. ضرورت بعدی راه اندازی یک سایت خشکبار رقابت سرسختانه در این حوزه است. به جرات میتوان گفت تا چند سال آینده اگر کسب و کاری وارد فضای مجازی و دنیای آنلاین نشده باشد نمیتواند به موفقیت برسد و عملا حذف خواهد شد.

بازاریابی های حضوری و میدانی یکی از دغدغه های اصلی تمامی کسب و کارهاست. اما وب سایت به شما کمک میکند تا این نوع از بازاریابی ها به حداقل برسد و به راحتی و با کمترین هزینه ها بتوانید کسب وکار خود را رونق بدهید.

مزایا طراحی سایت خشکبار

راه اندازی و طراحی سایت خشکبار فواید و مزایای بسیاری هم برای مصرف کننده یا خریدار دارد و هم برای صاحب این کسب و کار. از جمله مزایای این قبیل سایت ها این است که؛

  • گسترش کسب و کار در محدوده ای وسیعتر؛ اگر تا قبل از طراحی یک سایت خشکبار تنها در یک محله, شهر و یا حتی یک کشور فعالیت میکردید با راه اندازی سایت وسعت فعالیت شما بسیار گسترده تر خواهد شد. دیگر مرزهای جغرافیایی محدودیتی برای کار شما ایجاد نخواهند داشت و در وسعتی غیر قابل باور از سایت شما بازدید میشود و سفارش ها ثبت خواهد شد.
  • صرفه جویی در هزینه ی ها؛ بدون داشتن وب سایت و برای گسترش کسب و کار خود لازم است که در شهرهای مختلف شعبه هایی دایر کنید. این شعبه ها برای شما هزینه های را به همراه خواهند داشت از جمله هزینه ی اجاره یا خرید ملک, هزینه ی استخدام نیروهای جدید و هزینه های حمل و نقل. اما با وب سایت شما بدون هر کدام از این هزینه ها میتوانید به فعالیت بپردازید و فروش خود را چند برابر کنید.
  • معرفی کامل؛ یکی از بخش های مهم هر وب سایت صفحه ی معرفی است. در این بخش صاحبان کسب و کارها به معرفی خود میپردازند و از تجارب و افتخاراتی که به دست آورده اند اطلاعاتی را در اختیار کاربر قرار خواهند داد.
  • فروشگاهی شبانه روزی؛ وب سایت خشکبار اگر با هدف فروش و به صورت فروشگاهی طراحی شده باشد یک فروشگاه 24 ساعته و بدون تعطیلی از محصولات شما خواهد بود که بدون هیچ وقفه ای به کار خود می پردازد.

امکانات لازم برای یک وب سایت خشکبار و آجیل

طراحی سایت خشکبار
امکانات لازم

امکاناتی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد, امکانات اولیه و پیشنهادی ما در طراحی سایت خشکبار شما خواهد بود. این امکانات میتواند با توجه به نیاز شما به عنوان صاحب کسب وکار تغییر کند و یا اضافه شود؛

  1. بخش معرفی
  2. بخش نظرات و پیشنهادها
  3. گالری تصاویر و ویدیوها
  4. تصاویر محصولات
  5. امکان مقایسه ی محصولات
  6. بخش خبرنامه
  7. بخش اطلاعیه ها
  8. مقالات
  9. بخش تماس با ما
  10. چند زبانه بودن با توجه به محدوده ی کاری
  11. فروش آنلاین
  12. پشتیبانی
  13. معرفی نمایندگی ها
  14. بخش برترین ها و تخفیف ها
  15. درگاه های مختلف بانکی
  16. دسته بندی محصولات

ریسپاسیو بودن سایت خشکبار

در سال های گذشته که طراحی ریسپانسیو به صورت امروزی فراگیر نبود برای نسخه ی موبایل یک طراحی مجزا صورت میگرفت که به صورت مستقل نیز باید آن را پشتیبانی میکرد. اما امروزه و با گسترش تکنولوژی تنها کافی است یک سایت ریسپانسیو طراحی کنید تا قابلیت نمایش برای تمامی دستگاه ها را داشته باشد. در این صورت نیازی به پشتیبانی مجزا نیز نخواهد بود.

پس لازم است که وب سایت شما برای تمامی دستگاه ها قابل رویت باشد تا از این طریق مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

سئوی سایت خشکبار

طراحی سایت خشکبار
سئوی سایت خشکبار

برای اینکه وب سایت خشکبار شما توسط بازدید کننده ها و کاربرانی که از مرورگرها استفاده میکنند, دیده شود. باید در اولیت رتبه ها قرار بگیرد و به کاربر پیشنهاد شود.

این کار را بهینه سازی یا سئوی سایت میگویند. فردی که این کار را انجام میدهد با تمامی الگوریتم ها و قوانین موتورهای جستجو آشناست و به خوبی این قوانین را روی محتوای وب سایت خشکبار پیاده میکند و سبب دریافت رتبه های خوب و اول در موتورهای جستجو خواهد شد.

البته این نکته را فراموش نکنید, شرکت هایی که سئوی تضمینی ارائه میدهند ممکن است از راه هاییی غیر از راه های منطقی و درست این کار را انجام دهند که در اصطلاح به آنها سئوی کلاه سیاه گفته میشود. این قبیل سئو کاران با دور زدن قوانین و به صورت غیر اخلاقی رتبه های خوب برای وب سایت ها دریافت میکنند. اما در صورتی که با تغییر الگوریتم این کار لو برود ممکن است سبب جریمه شدن و یا حتی حذف سایت شما از نتایج جستجو شود.

برای مشاهده ی تعرفه ها به برگه‌ی تعرفه سئو و تعرفه مدیریت سایت مراجعه کنید.

 

امیدواریم این مطالب شما را برای راه اندازی یک وب سایت خشکبار راهنمایی کرده باشد. برای ثبت سفارش طراحی سایت خود توسط افق وب مبتوانید به برگه‌ی   درخواست طراحی سایتمراجعه کنید.