هر سایت شرکتی پس از طراحی و راه اندازی برای اینکه سبب پیشرفت کسب و کار شرکت مورد نظر شود، لازم است تا از یک سئو قوی بهره‌مند شود. سئو سایت شرکتی بسیار در افزایش کاربران و بازدیدکننده های سایت تاثیرگذار خواهد بود.

اما سوالی که پیش می آید این است که چه تفاوتی بین سئو سایت شرکتی و سایر سایتها وجود دارد؟ آیا سئو یک سایت شرکتی با حداقل کارمندان با سئو سایتهای شرکتی دیگر تفاوت دارد؟ در ادامه این مقاله شما را بیشتر با سئو سایت شرکتی و اصول اولیه آن آشنا می کنیم. پس با ما تا پایان همراه باشید.

منظور از سایت شرکتی چیست؟

سایت شرکتی محیطی است که شرکت مورد نظر میتواند در آن بدون هیچ واسطه ای به خدماتی که ارائه می دهد یا محصولاتی که میفروشد بپردازد. این وب سایتها بستری فراهم میکنند تا شرکت مورد نظر بدون هیچ واسطه با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط باشند.

مثال همیشگی ما برای توصیف وب سایتها این است که به وبسایت مانند ویترین فروشگاه نگاه کنید. در واقع ویترین شرکت مورد نظر باید در چشم مخاطبان و خریداران احتمالی بهترین باشد.

سئو سایت شرکتی
سایت شرکتی

از مهمترین اصولی که برای طراحی سایت شرکتی باید رعایت کرد این است که فعالیت ها و خدمات شرکت مورد نظر باید به بهترین شکل ممکن معرفی شود و برای هر خدمت صفحه ای جدا و متناسب با آن طراحی شود.

امکانات لازم برای یک سایت شرکتی

سابقه و تخصص

سابقه و تخصص از جمله مواردی هستند که حتما باید برای آن فضای مشخصی را در سایت طراحی کرد.

کاربری که برای اولین بار با شرکت شما آشنا میشود به دنبال تخصص شما است. میخواهد بداند شما در چه زمینه هایی فعالیت میکنید. پس از آگاهی از تخصص شما به دنبال سابقه و سایر فعالیتها در سایت شرکتی شما خواهد گشت.

شبکه های اجتماعی

در صورتی که حساب هایی در شبکه های اجتماعی دارید، بهتر است که لینک آنها را در وب سایت خود قرار دهید.

صفحه تماس با ما

طراحی این صفحه باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به آسانی و در سریعترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد. اطلاعاتی که باید در این صفحه قرار داده شود شامل:

  • شماره ها تماس
  • آدرس شرکت
  • ساعات پاسخگویی
  • و سوال هایی باشد که به صورت متداول از شما پرسیده میشود.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با جزییات سایتهای شرکتی و ویژگی های آن ها به مقاله طراحی سایت شرکتی مراجعه کنید.

ofghweb.ir

سئو سایت شرکتی چیست؟

سئو سایت شرکتی
مفهوم سئو سایت شرکتی

یک سری فعالیت های داخلی و خارجی که سبب می شود مخاطبان بیشتری با سایت فروشگاهی مورد نظر آشنا شوند و از آن بازدید کنند را “سئو سایت شرکتی” می گویند. در حالت کلی و برای تمامی سایتها دو نوع سئو سایت وجود دارد سئو خارجی و سئو داخلی.

شاید بپرسید این همه اصرار برای انجام سئو سایت شرکتی برای چیست؟

یا اصلا سئو سایت شرکتی چه اهمیتی دارد؟ در دنیای امروز که مردم برای پیدا کردن هر اطلاعاتی وارد مرورگرها میشوند و از موتورهای جستجو کمک میگیرند، لازم است که سایت شرکتی مورد نظر ما در اولین رتبه های گوگل قرار بگیرد و در معرض دید مخاطب باشد. دریافت رتبه ای خوب و بالابردن بازدیدکننده‌های سایت شرکتی از جمله تاثیرات سئو موفق و حرفه ای است.

تعداد بازدیدها و ورودی های سایت تعیین کننده میزان اعتبار آن سایت است ضمن اینکه بازدیدکننده های بیشتر نشان از افزایش میزان مشتری های بالقوه دارد.

در بسیاری موارد مشاهده کرده ایم که مدیران سنتی شرکتها با راه اندازی سایت مخالفت می کنند چه برسد به اینکه برای سئو سایت تلاش کنند و هزینه ای در نظر بگیرند. اما تجربه ما در طول سالها فعالیت در این زمینه نشان داده است که با یک سئو موفق و کامل تمامی هزینه‌های طراحی سایت و هزینه‌های سئو باز خواهد گشت. فقط کافی است سئو سایت را به گروهی حرفه ای واگذار کنید و کمی در این زمینه صبور باشید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

مراحل سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی
مراحل سئو سایت شرکتی

برای سئو سایت شرکتی به صورت اصولی میتوان ترتیب زیر را در نظر گرفت؛

  1. تحلیل قدرت سئو سایت
  2. تحلیل کلمات کلیدی هر بخش
  3. تحلیل عملکرد و پیشرفت سایر رقبا
  4. بهینه سازی

مدت زمان رسیدن به رتبه اول در موتورهای جستجو

سوالی که بسیار زیاد از سئوکاران و شرکتهای طراح سایت پرسیده میشود این است که چه مدت طول میکشد تا پس از شروع سئو, سایت به رتبه اول دست پیدا کند؟

در ابتدا باید بگوییم که مشخص کردن روز و تعیین دقیق زمان رسیدن به رتبه ای خاص در بهینه سازی حرفه ای سایت بی معنی است. افرادی که برای جذب بیشتر مشتری روز و تاریخ تعیین می کنند متاسفانه سئوکاران کلاه سیاه می باشند که هیچ گروه حرفه ای کار آنها را تایید نمی کند.

برای اینکه بتوان محدوده ای برای این موضوع تعیین کرد باید بگوییم که کسب رتبه خوب در موتور جستجو به میزان فعالیتهای سایت, کلمات کلیدی مورد استفاده, اعتبار سایت و تحلیل وضعیت رقبا بستگی دارد. گاهی برای کسب موفقیت در حوزه ای خاص سه ماه کافی است تا بتوان نتیجه مورد نظر را مشاهده کرد. در صورتی که در حوزه دیگر بیش از یک سال تلاش و ممارست نیاز است تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.

برای ثبت سفارش سئو سایت شرکتی خود توسط تیم افق وب، فرم درخواست سئو سایت را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

ریسپانسیو بودن یا سئو مناسب؟

یک سایت ریسپانسیو (Responsive) به خودی خود سبب افزایش بازدیدکننده‌های سایت میشود. زیرا بیشتر افراد این روزها از تلفنهای هوشمند خود برای ورود به سایت ها استفاده میکنند و اگر سایتی ریسپانسیو یا واکنشگرا نباشد عملا بخش زیادی از کاربران را از دست داده است. اما سئو به معنی پیاده سازی الگوریتم ها و اصولی تعریف شده روی محتوای سایت و بالابردن رتبه آن در موتورهای جستجو است.

این دو ویژگی در عین حال سبب افزایش اعتبار سایت شرکتی خواهد شد و تناقضی با یکدیگر نخواهند داشت.

سوال های متداول

سئوکار کیست؟

  • سئوکار به فردی گفته میشود که با آگاهی از الگوریتم ها و اصول مورد تایید موتورهای جستجو محتوای سایت مورد نظر را بهینه سازی میکند. این کار با هدف دریافت رتبه های خوب از جانب موتورهای جستجو و بالا بردن آمار بازدیدها و تعداد کاربران سایت صورت میگیرد.

هزینه سئو یک وب سایت چه میزان است؟

  • تمامی هزینه هایی که بابت پیشرفت وبسایت پرداخت میشود، نوعی سرمایه گذاری است که در آینده ای نه چندان دور با سود فراوان بازگشت داده میشود. بنابراین آنچه مهم تر از هزینه های سئو است، پیشرفت وب سایت است.

چرا برخی افراد تبلیغ سئو تضمینی می کنند؟

  • سئو تضمینی به هیچ عنوان وجود ندارد و دروغی بیش نیست. در واقع این افراد در دسته سئوکاران کلاه سیاه قرار دارند که قوانین و الگوریتم ها را دور می زنند.