طراحی سایت خودرو برای مشاغل و کسب و کارهایی نظیر بنگاه های فروش خودرو, نمایشگاه ها, مکانیک ها, قطعه سازان, لوازم یدکی ها و اسپورت فروشی ها بسیار مناسب است.
صنعت خودرو این روزها بسیار گسترده است. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم مشاغل مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که نیاز دارند حوزه ی تخصصی خودسان را به مخاطب معرفی کنند. لذا توشیه میکنیم برای موفقیت در این زمینه یک وب سایت طراحی کنند.

تفاوتی ندارد کسی که قصد دارد طراحی سایت خودرو داشته باشد یک مکانیک است یا یک نمایشگاه دار, همه ی صاحبان مشاغل فعال در این عرصه باید به صورت مجزا به طراحی سایت خودرو بپردازند تا بتوانند هر چه بیشتر پیشرفت کنند و به موفقیت برسند.

اهمیت طراحی سایت خودرو

صنعت خودرو را میتوان یکی از صنایع مهم و کلیدی در دنیای این روزها در نظر بگیریم. میدانیم که روز به روز تقاضا برای خودروهای جدید و پیشرفته تر گسترش پیدا میکند و در نتیجه تقاضا برای دریافت خدمات در این زمینه نیز بیشتر می شود.
متقاضیان دریافت خدمات در این صنعت پر رونق, در اولین قدم به سراغ اینترنت می روند. اگر قصدشان خرید یک خودرو باشد با جستجو در اینترنت به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستند .

طراحی سایت خودرو
اهمیت طراحی سایت خودرو

اگر قصد دریافت خدماتی از قبیل خرید لوازم یدکی, دریافت خدمات پس از فروش و … را داشته باشند باز هم به سراغ اینترنت میروند و جستجو میکنند.
در نتیجه کسب و کاری موفق است که یک وب سایت طراحی کرده و متناسب با نیاز مخاطب آن را به روز رسانی کند.

داشتن یک سایت خودرو آنقدر مهم است که شرکت های تولید کننده ی خودرو در ایران و سراسر جهان بسیاری از خدمات خود را از قبیل خرید و فروش و ثبت نام و … از طریق سایت های اختصاصی انجام میدهند.

طراحی سایت خودرو؛ خرید و فروش

اگر در حوزه ی خرید و فروش خودرو فعالیت میکنید یا قصد دارید شروع به فعالیت کنید میتوانید به صورت آنلاین و در وب سایت خود نیز این کار را انجام دهید.
سایت خرید و فروش خودرو به نوعی یک نمایشگاه آنلاین است که مخاطب میتواند اطلاعات لازم در مورد خودروی مورد نظر خود را کسب کندو به صورت آنلاین مبلغ را پرداخت کند و خودرو را تحویل بگیرد.
کسب اطلاعات در مورد آخرین قیمت ها, مشاوره با کارشناسان , آشنایی با مشخصات کامل خودرو از جمله خدماتی است که گردانندگان این قبیل سایت ها میتوانند به مشتریان خود ارائه دهند.

قسمت ها و امکانات یک وب سایت خودرو

طراحی سایت خودرو
امکانات یک وب سایت خودرو

در یک وب سایت خودرو میتوان امکاناتی از قبیل موارد زیر را طراحی کرد؛

 

ویژگی های یک وب سایت خودرو

گرافیک جذاب

گرافیک جذاب برای یک سایت خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. با هدف گسترش فعالیتهای آنلاین خود باید برای جذب هر چه بیشتر مخاطب نیز تلاش کنید که انتخاب گرافیک مناسب اولین قدم در این زمینه است . توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین گرافیک با طراحان وب سایت مشورت کنید.

نقشه ی سایت

نقشه ی راهنمای سایت این امکان را برای کاربر فراهم میکند تا در هر لحظه بداند در کدام قسمت سایت قرار دارد و به راحتی بتواند به بخش های دیگر دسترسی داشته باشد.

سرعت

سرعت بالا از جمله ویژگی های لازم و ضروری برای هر وب سایتی است. کاربر نمیتواند مدت زمان طولانی را برای بازشدن یک صفحه از وب سایت شما وقت بگذارد. در واقع در اولین موقعیتی که سرعت سایت شما پایین بیاد کاربر اقدام به خروج از وب سایت میکند که این موضوع از لحاظ بهینه سازی سایت بسیار مضر است.

ریسپانسیو بودن

طراحی سایت خودرو
ریسپانسیو بودن

حتما در طراحی سایت خودرو به ریسپانسیو بودن آن اهمیت بدهید. کاربران دیگر برای بازدید از یک وب سایت از کامپیوترهای رومیزی استفاده نمی کنندو همین موضوع سبب گسترش روز به روز سایت های ریسپانسیو یا واکنشگرا شده است تا با هر دستگاه مورد استفاده توسط کاربران متناسب باشند.

دسترسی آسان

طراحی سایت خودروی شما باید به گونه ای باشد که کاربر به راحتی و در کمترین فرصت بتواند به قسمت های مختلف آن دسترسی داشته باشد.
پس امکان دسترسی ساده در کنار زیبایی یکی از مهمترین اصول طراحی سایت خودرو است.

فرآیند طراحی سایت خودرو

برای طراحی یک سایت خودرو مراحل زیر به ترتیب و با دقت بالای متخصصین هر حوزه طی میشود؛

  1.  مشورت اولیه ی مشتری و گروه طراح و آشنایی با کسب و کار مشتری و نیازسنجی
  2.  انتخاب تم و گرافیک مورد نظر
  3.  شروع فرآیند فنی و برنامه نویسی سایت
  4.  وارد کرن اطلاعات و آغاز فرآیند صفحه آرایی
  5.  شروع تست های فنی و کنترل کیفیت بخش های مختلف
  6.  ارائه ی آموزش های لازم به مشتری
  7.  تحویل

انواع طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو انواع مختلفی دارد که موارد زیر چند نمونه از آن میباشد؛

  1.  طراحی سایت خرید و فروش خودرو
  2.  طراحی سایت فروش قطعات خودرو
  3.  طراحی سایت تعمیرگاهی خودرو
  4.  طراحی سایت اجاره ی خودرو

هزینه ی طراحی سایت خودرو

در برآورد هزینه ی طراحی خودرو عوامل مختلفی مانند پشتیبانی برای مدتی مشخص, سطح امنیت, طراحی گرافیکی ویژه, سرعت و… تعیین کننده هستند.
در واقع هر چه سایت شما به طور ویژه تر و تخصصی تر طراحی شود قطعا هزینه ی بیشتری خواهد داشت.

برای اطلاع از تعرفه های افق وب به برگه ی تعرفه طراحی سایت نگاهی بیندازید.